58.64
Książki
PWE
Marka pracodawcy w konkurowaniu na rynku pracy. Teoria i praktyka
Wydawnictwo:
PWE
Oprawa: Miękka
58,64 zł
Cena rekomendowana: 69,90 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Wysyłka: 1-3 dni robocze
+ czas dostawy
+ czas dostawy
Zapłać za 30 dni
Opis
Przedmiotem rozważań w niniejszej książce jest całościowe podejście do problematyki kształtowania marki pracodawcy, ujętej w kontekście zarówno teoretycznym, z uwzględnieniem procesu tworzenia jej struktury, jak i praktycznym, wynikającym z motywacji i zakresu działań podejmowanych przez przedsiębiorstwa. Zaproponowany autorski model zależności między kształtowaniem marki pracodawcy a konkurencyjnością na rynku pracy wypełnia zidentyfikowaną lukę poznawczą w zakresie powiązań prowadzonych działań z efektami w postaci oddziaływań na elementy przewagi konkurencyjnej na rynku pracy.Książka przełamuje bariery dzielące subdyscypliny zarządzania dzięki nawiązaniu do koncepcji, teorii i modeli spotykanych w literaturze krajowej i zagranicznej, odnoszących się zarówno do marki pracodawcy, jak i szerzej – do marki organizacji. Stanowi podstawę do zgłębiania problematyki budowania marki pracodawcy i zarządzania nią. Wychodzi naprzeciw potrzebom praktyki zarządzania, a także dydaktyki akademickiej w zakresie pogłębionej analizy procesu kształtowania marki pracodawcy warunkującej wzrost konkurencyjności na rynku pracy.
Szczegóły
Tytuł
Marka pracodawcy w konkurowaniu na rynku pracy. Teoria i praktyka
Autor
Wydawnictwo
Rok wydania
2024
Oprawa
Miękka
Ilość stron
250
Języki
polski
Rodzaj
Książka
EAN
9788320825596
Data premiery
2024-08-16
Dodałeś produkt do koszyka
Marka pracodawcy w konkurowaniu na rynku pracy. Teoria i praktyka
58,64 zł
Recenzje