32.77
Książki
MT Biznes
Marka przywództwa
Jak rozwijać liderów nastawionych na potrzeby klienta i zapewnić firmie ciągłość dobrego przywództwa
Wydawnictwo:
MT Biznes
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
32,77 zł
Cena rekomendowana: 49,90 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Kup teraz,Zapłać za 30 dni
Opis
Przedstawiona w tej książce koncepcja marki przywództwa silnie rozróżnia przywódców (liderów) i przywództwo. Dave Ulrich i Norm Smallwood podkreślają, że dobrzy liderzy przychodzą i odchodzą, jednak system przywództwa organizacji musi zapewniać otrzymywanie odpowiednich rezultatów w długiej perspektywie czasowej, by oczekiwania klientów i inwestorów były zaspokojone.
W Marce przywództwa Ulrich i Smallwood pokazują przewagę tej marki nad marką korporacyjną. Za pomocą wiarygodnych danych udowadniają, że organizacja, której liderzy ucieleśniają pożądaną markę, będzie miała wyższą wartość rynkową niż firmy konkurencyjne. Innymi słowy, marka przywództwa jest źródłem realnej wartości, a autorzy po raz pierwszy pokazują krok po kroku, jak ją stworzyć.
Struktura książki oparta jest na sześciu krokach budowania marki przywództwa; poszczególne rozdziały mówią o tym jak:
? stworzyć cel dla marki przywództwa
? ocenić liderów w odniesieniu do wymagań związanych z marką
? zmierzyć zwrot z inwestycji w markę przywództwa
? zbudować świadomość marki przywództwa u kluczowych interesariuszy
W Marce przywództwa Ulrich i Smallwood pokazują przewagę tej marki nad marką korporacyjną. Za pomocą wiarygodnych danych udowadniają, że organizacja, której liderzy ucieleśniają pożądaną markę, będzie miała wyższą wartość rynkową niż firmy konkurencyjne. Innymi słowy, marka przywództwa jest źródłem realnej wartości, a autorzy po raz pierwszy pokazują krok po kroku, jak ją stworzyć.
Struktura książki oparta jest na sześciu krokach budowania marki przywództwa; poszczególne rozdziały mówią o tym jak:
? stworzyć cel dla marki przywództwa
? ocenić liderów w odniesieniu do wymagań związanych z marką
? zmierzyć zwrot z inwestycji w markę przywództwa
? zbudować świadomość marki przywództwa u kluczowych interesariuszy
Szczegóły
Tytuł
Marka przywództwa
Podtytuł
Jak rozwijać liderów nastawionych na potrzeby klienta i zapewnić firmie ciągłość dobrego przywództwa
Autor
Dave Ulrich
, Norman Smallwood
Wydawnictwo
Rok wydania
2009
Oprawa
Miękka ze skrzydełkami
Ilość stron
302
Format
17.0x24.0cm
Języki
polski
ISBN
978-83-610-4079-8
Język oryginału
angielski
Tłumacze
Pawłowski Konrad
Tytuł oryginału
Leadership brand
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788361040798
Dodałeś produkt do koszyka
Marka przywództwa
32,77 zł
Recenzje