loading
Status zamówienia
61 651 55 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
311.85 Książki Pearson

Market-Based Management

Roger Best

Wydawnictwo: Pearson
Oprawa: Miękka
311,85 zł
Produkt chwilowo niedostępny

Opis

For courses in marketing management or marketing strategy. A focus on how marketing performance, profitability, and strategies affect profit. Measuring performance and profitability in marketing is becoming more and more important in the business world. Best focuses on marketing performance, and profitability, and the role marketing strategies play in building the profits of a business. This edition further builds on the metrics and analytics focus, while incorporating the rise of technology in marketing.Part I: Market Orientation and Marketing Performance Chapter 1: Customer Focus, Customer Performance and Profit Impact Chapter 2: Marketing Metrics and Marketing Profitability Part II: Market Analysis Chapter 3: Market Potential, Market Demand, and Market Share Chapter 4: The Customer Experience and Value Creation Chapter 5: Market Segmentation and Segmentation Strategies Chapter 6: Competitive Position and Sources of Advantage Part III: Marketing Mix Strategies Chapter 7: Product Positioning, Branding, and Product Line Strategies Chapter 8: Value-Based Pricing and Pricing Strategies Chapter 9: Marketing Channels and Channel Mapping Part IV: Strategic Marketing Chapter 10: Portfolio Analysis and Strategic Market Planning Chapter 11: Strategic Defensive Strategies Chapter 12: Strategic Offensive Strategies Part V: Marketing Plans and Performance Chapter 13: Building a Marketing Plan Chapter 14: Marketing Metrics, Performance, and Strategy Implementation Chapter 15: Market-Based Management and Financial Performance

Szczegóły

Tytuł
Market-Based Management
Autor
Roger Best
Wydawnictwo
Rok wydania
2013
Oprawa
Miękka
Ilość stron
512
ISBN
9781292020396
EAN
9781292020396
Kraj produkcji
PL
Producent
GPSR Pearson Central Europe Sp. z o.o.
ul. Szamocka 8
01-748 Warszawa
PL

[email protected]

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
311,85 zł
Produkt chwilowo niedostępny
Dodałeś produkt do koszyka
Produkt
Market-Based Management
Roger Best
311,85 zł
Przejdź do koszyka
311,85 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
Tami
O firmie
Dane firmowe
dobraksiazka.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO