loading
Status zamówienia
61 651 55 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
41.83 Książki Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Market Intelligence jako program wsparcia procesów decyzyjnych we współczesnym przedsiębiorstwie

Oprawa: Miękka
41,83 zł
Cena rekomendowana: 44,90 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny

Opis

Monografia dotyczy roli informacji oraz wiedzy rynkowej i marketingowej w zarządzaniu organizacją. Cechą współczesnego otoczenia biznesu jest niepewność i złożoność, a przedsiębiorstwa, chcąc ograniczyć wzrost ryzyka związanego z prowadzeniem działalności gospodarczej, muszą posiadać sprawny system pozyskiwania informacji i przekształcania ich w wiedzę. Funkcję wspierającą procesy zarządcze w organizacji pełni m.in. Market Intelligence - praktyczny program działań, umożliwiający skuteczne pozyskiwanie informacji o rynku i jego uczestnikach. Publikacja ma charakter teoretyczno-empiryczny. Autorzy, opierając się na studiach literaturowych oraz wynikach badań empirycznych przeprowadzonych w przedsiębiorstwach, wyjaśniają istotę i określają rolę Market Intelligence w generowaniu użytecznej wiedzy na potrzeby wsparcia decyzji menedżerskich we współczesnych organizacjach. Książka jest adresowana do pracowników nauki zajmujących się zarządzaniem wiedzą oraz nowymi technologiami, a także do przedstawicieli praktyki gospodarczej. Może być również wykorzystywana w dydaktyce, na różnych poziomach studiów, w ramach przybliżania problematyki dotyczącej zarządzania wiedzą, badań rynkowych i marketingowych.

Szczegóły

Tytuł
Market Intelligence jako program wsparcia procesów decyzyjnych we współczesnym przedsiębiorstwie
Autor
Wydanie
1
Rok wydania
2018
Oprawa
Miękka
Ilość stron
152
Format
16,8x24 cm
Języki
polski
ISBN
9788381424653
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788381424653
Kraj produkcji
PL
Producent
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
ul. Jana Matejki 34A
90-237 Łódź
PL
42 235 01 65
[email protected]

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
41,83 zł
Cena rekomendowana: 44,90 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Dodałeś produkt do koszyka
Market Intelligence jako program wsparcia procesów decyzyjnych we współczesnym przedsiębiorstwie - Bogdan Gregor, Kalińska-Kula Magdalena
Market Intelligence jako program wsparcia procesów decyzyjnych we współczesnym przedsiębiorstwie
Bogdan Gregor, Kalińska-Kula Magdalena
41,83 zł
44,90 zł
Przejdź do koszyka
41,83 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
Tami
O firmie
Dane firmowe
dobraksiazka.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO