34.9
Książki
MT Biznes
Marketing 3.0
Wydawnictwo:
MT Biznes
Oprawa: miękka ze skrzydełkami
Opis
Dzisiejsi konsumenci wybierają produkty i usługi, które spełniają ich głębszą potrzebę kreatywności, idealizmu i integracji ze społecznością.
Wyjście poza obszar, w którym skupiamy się na produkcie (Marketing 1.0) i ten, w którym koncentrujemy się na konsumencie (Marketing 2.0), oznacza holistyczne podejście do klienta jako wielowymiarowego, wyznającego wartości człowieka, który może stać się współpracującym z nami partnerem.
To jest właśnie Marketing 3.0!
Autorzy jasno wykładają swoje koncepcje i przytaczają przykłady, które pomogą ci we wdrożeniu praktyk Marketingu 3.0 we własnej organizacji. Konsumenci zdali sobie sprawę, że ich siła nabywcza ma globalne oddziaływanie, co wpłynęło na ich zachowanie i chęć do wymiany opinii na temat dokonanych wyborów.
Wyjście poza obszar, w którym skupiamy się na produkcie (Marketing 1.0) i ten, w którym koncentrujemy się na konsumencie (Marketing 2.0), oznacza holistyczne podejście do klienta jako wielowymiarowego, wyznającego wartości człowieka, który może stać się współpracującym z nami partnerem.
To jest właśnie Marketing 3.0!
Autorzy jasno wykładają swoje koncepcje i przytaczają przykłady, które pomogą ci we wdrożeniu praktyk Marketingu 3.0 we własnej organizacji. Konsumenci zdali sobie sprawę, że ich siła nabywcza ma globalne oddziaływanie, co wpłynęło na ich zachowanie i chęć do wymiany opinii na temat dokonanych wyborów.
Szczegóły
Wydanie
1
Rok wydania
2016
Oprawa
miękka ze skrzydełkami
Ilość stron
200
Format
16.0x23.5 cm
Języki
polski
ISBN
9788380871151
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788380871151
Data premiery
2016-09-09
Kraj produkcji
PL
Producent
MT Biznes Sp. z o.o.
Dodałeś produkt do koszyka

Marketing 3.0
34,90 zł
Recenzje