loading
Status zamówienia
61 651 55 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
91.47 Literatura obcojęzyczna John Wiley & Sons

Marketing 4.0 Moving from Traditional to Digital

Wydawnictwo: John Wiley & Sons
Oprawa: Twarda z obwolutą

Opis

Marketing 4.0: Moving from Traditional to Digital is the much-needed handbook for next-generation marketing. Written by the world's leading marketing authorities, this book helps you navigate the increasingly connected world and changing consumer landscape to reach more customers, more effectively. Today's customers have less time and attention to devote to your brand?and they are surrounded by alternatives every step of the way. You need to stand up, get their attention, and deliver the message they want to hear. This book examines the marketplace's shifting power dynamics, the paradoxes wrought by connectivity, and the increasing sub-culture splintering that will shape tomorrow's consumer; this foundation shows why Marketing 4.0 is becoming imperative for productivity, and this book shows you how to apply it to your brand today.Marketing 4.0 takes advantage of the shifting consumer mood to reach more customers and engage them more fully than ever before. Exploit the changes that are tripping up traditional approaches, and make them an integral part of your methodology. This book gives you the world-class insight you need to make it happen.

Szczegóły

Tytuł
Marketing 4.0 Moving from Traditional to Digital
Rok wydania
2018
Oprawa
Twarda z obwolutą
Ilość stron
184
Format
16.0x23.5cm
Języki
angielski
ISBN
9781119341208
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9781119341208

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
Dodałeś produkt do koszyka
Marketing 4.0 Moving from Traditional to Digital - Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan
Marketing 4.0 Moving from Traditional to Digital
Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan
91,47 zł
Przejdź do koszyka
91,47 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
Tami
O firmie
Dane firmowe
dobraksiazka.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO