24.2
Książki
WSiP
Marketing
Wydawnictwo:
WSiP
Oprawa: Kartonowa Foliowana
Opis
Podręcznik do nauczania podstaw marketingu przygotowany zgodnie z programem nauczania dla technika ekonomisty i technika handlowca (2302 – T-5/MEN i 2305 – T-5, T-3, SP/MEN), uwzględniający najnowsze zagadnienia z dziedziny marketingu.
Składa się z 8 części: I Istota marketingu; II Badania marketingowe; III Kształtowanie produktu; IV Ustalanie cen; V Tworzenie kanałów dystrybucji; VI Promocja; VII Planowanie i organizacja marketingu; VIII Prawne aspekty marketingu.
Przybliża podstawowe mechanizmy i instrumenty działania marketingowego przedsiębiorstw w warunkach gospodarki rynkowej. Omawia podstawowe pojęcia, zasady i instrumenty marketingu.
Zawiera wiele przykładów i ćwiczeń, których celem jest zarówno utrwalenie przedstawionych zasad marketingowych w pamięci uczniów, jak i swoiste zmuszenie do samodzielnego rozwiązywania problemów przedsiębiorstwa przy uwzględnieniu zdobytej wiedzy z zakresu marketingu.
Składa się z 8 części: I Istota marketingu; II Badania marketingowe; III Kształtowanie produktu; IV Ustalanie cen; V Tworzenie kanałów dystrybucji; VI Promocja; VII Planowanie i organizacja marketingu; VIII Prawne aspekty marketingu.
Przybliża podstawowe mechanizmy i instrumenty działania marketingowego przedsiębiorstw w warunkach gospodarki rynkowej. Omawia podstawowe pojęcia, zasady i instrumenty marketingu.
Zawiera wiele przykładów i ćwiczeń, których celem jest zarówno utrwalenie przedstawionych zasad marketingowych w pamięci uczniów, jak i swoiste zmuszenie do samodzielnego rozwiązywania problemów przedsiębiorstwa przy uwzględnieniu zdobytej wiedzy z zakresu marketingu.
Szczegóły
Tytuł
Marketing
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2006
Oprawa
Kartonowa Foliowana
Ilość stron
252
Format
16.5x23.5cm
Języki
polski
ISBN
8302096873
Rodzaj
Książka
EAN
9788302096877
Kraj produkcji
PL
Producent
Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.
Dodałeś produkt do koszyka

Marketing
24,20 zł
Recenzje