90
Książki
Difin
Marketing a podatki w 2009 roku
Reklama, reprezentacja, promocja, skutki PIT, CIT i VAT
Wydawnictwo:
Difin
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Opis
W publikacji omówiono następujące zagadnienia: - reklama w mediach, w tym w telewizji, prasie, radiu, internecie, a także reklama prowadzona publicznie poza mediami, na bilboardach czy środkach komunikacji; - dystrybucja ulotek, gazetek i katalogów reklamowych, gadżetów reklamowych oraz upominków reprezentacyjnych; - udostępnianie punktom sprzedaży materiałów wspierających ekspozycję i dystrybucję towarów; - organizacja sprzedaży premiowej, konkursów i loterii promocyjnych, a także prowadzenie akcji promocyjnych o innym charakterze; - przekazywanie płatności za usługi świadczone przez odbiorców towarów oraz bonusów i premii za obrót; - uczestnictwo w targach i wystawach; - organizacja konferencji prasowych; - szkolenia produktowe dla pracowników kontrahentów; - imprezy integracyjno-rozrywkowe, bankiety; - sponsoring; - darowizny.
Szczegóły
Tytuł
Marketing a podatki w 2009 roku
Podtytuł
Reklama, reprezentacja, promocja, skutki PIT, CIT i VAT
Autor
Walerjan Dorota
Wydawnictwo
Rok wydania
2009
Oprawa
Miękka ze skrzydełkami
Ilość stron
400
Format
17.0x24.0cm
Języki
polski
ISBN
9788376410036
Rodzaj
Książka
EAN
9788376410036
Data premiery
2009-01-27
Kraj produkcji
PL
Producent
Difin sp. z o.o.
Dodałeś produkt do koszyka

Marketing a podatki w 2009 roku
90,00 zł
Recenzje