loading
Status zamówienia
61 651 55 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
299 Książki Pearson

Marketing: An Introduction

Philip Kotler

,

Michael Harker

,

Ross Brennan

Wydawnictwo: Pearson
Oprawa: Miękka
299,00 zł
Produkt chwilowo niedostępny

Opis

The third European edition of this classic text has been updated with the latest ideas in marketing and with numerous new European marketing examples and case studies. The authors prompt students to discover the concepts of marketing and translate them into real commercial practice for themselves.Preface xii About the authors xviii Guided tour of the book Guided tour of the companion website Case matrix xx Acknowledgements xxiii Publisher's acknowledgements Part One: Defining Marketing and the Marketing Process 2 Video Case: Is marketing for everyone? 3 1 Marketing: managing profitable customer relationships 4 2 Company and marketing strategy: partnering to build customer relationships 40 Part Two: Understanding the Marketplace and Consumers 72Video Case: Making an effort to understand your customers 73 3 The marketing environment 74 4 Managing marketing information 108 5 Consumer and business buyer behaviour 146 Part Three: Designing a Customer-Driven Marketing Strategy and Marketing Mix 186 Video Case:: Putting marketing into action 187 6 Segmentation, targeting and positioning: building the right relationships with the right customers 188 7 Product, services and branding strategy 228 8 Developing new products and managing the product life cycle 268 9 Pricing: understanding and capturing customer value 296 10 Marketing channels and supply chain management 332 11 Retailing and wholesaling 364 12 Communicating customer value: advertising, sales promotion and public relations 392 13 Communicating customer value: personal selling and direct marketing 434 Part Four: Extending Marketing 470 Video Case: Can marketing save the world? 471 14 Marketing in the digital age 472 15 The global marketplace 510 16 Ethics, social responsibility and sustainability 542 Appendix 1 Marketing plan 576 Appendix 2 Marketing metrics 588 Appendix 3 Careers in marketing 594 Glossary 602 Index

Szczegóły

Tytuł
Marketing: An Introduction
Autor
Philip Kotler , Michael Harker , Ross Brennan
Wydawnictwo
Rok wydania
2015
Oprawa
Miękka
Ilość stron
648
ISBN
9781292017518
EAN
9781292017518
Kraj produkcji
PL
Producent
GPSR Pearson Central Europe Sp. z o.o.
ul. Szamocka 8
01-748 Warszawa
PL

[email protected]

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
299,00 zł
Produkt chwilowo niedostępny
Dodałeś produkt do koszyka
Marketing: An Introduction - Philip Kotler, Michael Harker, Ross Brennan
Marketing: An Introduction
Philip Kotler, Michael Harker, Ross Brennan
299,00 zł
Przejdź do koszyka
299,00 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
Tami
O firmie
Dane firmowe
dobraksiazka.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO