49
Książki
Helion
Marketing analityczny 15 wskaźników, które powinien znać każdy marketer
Wydawnictwo:
Helion
Oprawa: Miękka
Opis
Tytuł Najlepszej Książki Marketingowej Roku 2011. Laureat nagrody Berry-AMA Book Prize, przyznawanej przez American Marketing Association Foundation Marketing w Twojej firmie pada ofiarą brutalnych cięć budżetowych Kierownictwo nie docenia wartości działań marketingowych i ich wpływu na sprzedaż Jeśli musisz jakoś poradzić sobie z mniejszym budżetem, a przy tym wykazywać się rezultatami lepszymi od konkurencji, czas zaprząc do pracy liczby, niech wreszcie działają na twoją korzyść. Ta książka odkryje przed Tobą tajniki najnowszych metod marketingu analitycznego, zaprezentuje Ci narzędzia do prowadzenia pomiarów marketingowych, pokaże metody obliczania zwrotu z inwestycji w marketing (ROMI) oraz techniki oceniania wartości klienta w cyklu życia (CLTV). Dowiesz się z niej również, jak korzystać z piętnastu kluczowych wskaźników, które pozwolą w sposób wymierny przedstawić wartość działań marketingowych oraz znacząco poprawić wyniki finansowe firmy. Odkryj czyste piękno zbiorów danych i zostań gwiazdą pragmatycznego marketingu.
Szczegóły
Tytuł
Marketing analityczny 15 wskaźników, które powinien znać każdy marketer
Autor
Mark Jeffery
Wydawnictwo
Rok wydania
2015
Oprawa
Miękka
Ilość stron
320
Format
16.8x23.8
Języki
polski
ISBN
9788324693368
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788324693368
Dodałeś produkt do koszyka
Marketing analityczny 15 wskaźników, które powinien znać każdy marketer
49,00 zł
Recenzje