74.59
Książki
Wydawnictwo Naukowe PWN
Marketing Automation
Towards Artificial Intelligence and Hyperpersonalization
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Naukowe PWN
Oprawa: Miękka
74,59 zł
Wysyłka: 1-3 dni robocze
+ czas dostawy
+ czas dostawy
Opis
During the COVID-19 pandemic, 76 percent of customers permanently changed their buying patterns, McKinsey found in their report. That brings great challenges for marketers, including the need to restore true trusting relationships with each and every customer. This cannot be done without proper knowledge and technology. This book was written to comprehensively describe this new world for marketers, entrepreneurs and managers, so that they can deliver value and build their competitive position with better results. It sets the context for today?s marketers and then, step by step, exemplifies practically how new technologies may be used to readapt familiar marketing tools.
Kraj produkcji: PL
Producent:
WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN SPÓŁKA AKCYJNA
UL. GOTTLIEBA DAIMLERA 2
02-460 Warszawa (PL)
tel: 226954800
email: [email protected]
Szczegóły
Tytuł
Marketing Automation
Podtytuł
Towards Artificial Intelligence and Hyperpersonalization
Autor
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2022
Oprawa
Miękka
Ilość stron
192
Format
16.5x23.5cm
Języki
polski
ISBN
9788301222222
Rodzaj
Książka
EAN
9788301222222
Dodałeś produkt do koszyka

Marketing Automation
74,59 zł
Recenzje