43
Książki
CeDeWu
Marketing bankowy
Wydawnictwo:
CeDeWu
Oprawa: Miękka
Opis
Książka ukazuje szereg zjawisk z zakresu ewolucji trendów, specyficz- nych narzędzi i technik marketingu bankowego popartych rzeczywistymi, polskimi przykładami. W publikacji poruszono zarówno tematy nowe, jak i te, którym poświęcono znacznie mniej uwagi w literaturze zwartej, co czyni te prace wyjątkową. W książce Czytelnik znajdzie odpowiedzi m.in. na nastepujące pytania:Jakie trendy w zakresie polityki produktu wystepują w polskim sektorze bankowymJak obecnie kształtuje sie polityka bankowej dystrybucji oparta o model Ikei z efektem przemieszania sie kanałówJak wygląda rozwój bankowości pocztowej w PolsceJak kształtuje sie bankowość elektroniczna, a w tym m-banking i i-bankingJakie narzedzia i techniki stosują banki w swojej działalności promocyjnej, w tym reklamowejJak kształtuje się i jakie trendy wykazuje polityka merchandisingu w bankuJak kształtuje sie marketing wewnetrzny w banku
Szczegóły
Wydanie
1
Rok wydania
2016
Oprawa
Miękka
Ilość stron
156
Format
16.4x23.5cm
Języki
polski
ISBN
9788375560862
Rodzaj
Książka
EAN
9788375560862
Data premiery
2008-09-26
Kraj produkcji
PL
Producent
CeDeWu Sp. z o.o.
Dodałeś produkt do koszyka

Marketing bankowy
43,00 zł
Recenzje