loading
Status zamówienia
61 651 55 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
351 Książki Pearson

Marketing Channel Strategy

Adel El-Ansary

,

Louis Stern

,

Robert Palmatier

Wydawnictwo: Pearson
Oprawa: Miękka
351,00 zł
Produkt chwilowo niedostępny

Opis

For advanced undergraduate and/or graduate-level courses in Distribution Channels, Marketing Channels or Marketing Systems. Marketing Channels shows students how to design, develop, maintain and manage effective relationships among worldwide marketing channels to achieve sustainable competitive advantage by using strategic and managerial frames of reference. This program will provide a better teaching and learning experience-for you and your students. Here's how: * Bring Concepts to Life with a Global Perspective: Varied topics are covered, bringing in findings, practice, and viewpoints from multiple disciplines. *Teach Marketing Channels in a More Flexible Manner: Chapters are organized in a modular format, may be read in any order, and re-organized. *Keep your Course Current and Relevant: New examples, exercises, and research findings appear throughout the text.Brief Contents Part I Introduction Chapter 1 Understanding Channel Strategies 1 Part II Designing Channel Strategies Chapter 2 End-User Analysis: Segmenting and Targeting 34 Chapter 3 Channel Analysis: Auditing Marketing Channels 53 Chapter 4 Make-or-Buy Channel Analysis 95 Chapter 5 Designing Channel Structures and Strategies 125 Part III Channel Structures and Strategies Chapter 6 Retailing Structures and Strategies 163 Chapter 7 Wholesaling Structures and Strategies 206 Chapter 8 Franchising Structures and Strategies 232 Chapter 9 Emerging Channel Structures and Strategies 264 Part IV Implementing Channel Strategies Chapter 10 Managing Channel Power 290 Chapter 11 Managing Channel Conflict 320 Chapter 12 Managing Channel Relationships 351 Chapter 13 Managing Channel Policies and Legalities 382 Chapter 14 Managing Channel Logistics 418

Szczegóły

Tytuł
Marketing Channel Strategy
Autor
Adel El-Ansary , Louis Stern , Robert Palmatier
Wydawnictwo
Rok wydania
2014
Oprawa
Miękka
Ilość stron
496
ISBN
9781292060460
EAN
9781292060460
Kraj produkcji
PL
Producent
GPSR Pearson Central Europe Sp. z o.o.
ul. Szamocka 8
01-748 Warszawa
PL

[email protected]

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
351,00 zł
Produkt chwilowo niedostępny
Dodałeś produkt do koszyka
Marketing Channel Strategy - Adel El-Ansary, Louis Stern, Robert Palmatier
Marketing Channel Strategy
Adel El-Ansary, Louis Stern, Robert Palmatier
351,00 zł
Przejdź do koszyka
351,00 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
Tami
O firmie
Dane firmowe
dobraksiazka.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO