8.1
Książki
Wydawnictwo Naukowe PWN
Marketing dla menedżerów
Opis
Praktyczny przewodnik ujmuje kształt problematyki marketingowej. Znajdziesz tu: marketing w strukturze organizacyjnej firmy, rola informacji w zarządzaniu marketingowym, badania marketingowe, decyzje marketingowe związane z polityką produktu, polityka sprzedaży, polityka komunikacji, strategia marketingowa firmy, itp..
Kraj produkcji: PL
Szczegóły
Tytuł
Marketing dla menedżerów
Autor
Tomasz Domański
,
Paweł Kowalski
Wydawnictwo
Seria
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ
Wydanie
1
Rok wydania
2000
Oprawa
Miękka
Ilość stron
362
Format
15x21cm
Języki
polski
ISBN
830112475X
Rodzaj
Książka
EAN
9788301124755
Kraj produkcji
PL
Producent
WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN SPÓŁKA AKCYJNA
Dodałeś produkt do koszyka

Marketing dla menedżerów
8,10 zł
Recenzje