55.2
Książki
C. H. Beck
Marketing dla prawników
Opis
Zapewne zalewu adwokatów nie należy się prędko spodziewać, lecz jednocześnie z roku na rok obniża się przeciętny dochód tej grupy zawodowej. Niebezpieczeństwo wyparcia z rynku zmusza prawników do profesjonalnej promocji swoich usług. Tylko wtedy mogą zostać zauważeni na tle innych konkurentów. Zwłaszcza osoby startujące w zawodzie, bądź zakładające własne kancelarie potrzebują szytej na miarę koncepcji marketingowej.
Książka Marketing dla prawników zawiera rozwiązania przy opracowywaniu indywidualnego profilu marketingowego. Obejmuje liczne porady z pogranicza prawa i zarządzania przedsiębiorstwem przygotowane przez 16 autorów oraz wskazówki co do skutecznych metod marketingu zawodu rad y prawnego i adwokata.
Książka Marketing dla prawników zawiera rozwiązania przy opracowywaniu indywidualnego profilu marketingowego. Obejmuje liczne porady z pogranicza prawa i zarządzania przedsiębiorstwem przygotowane przez 16 autorów oraz wskazówki co do skutecznych metod marketingu zawodu rad y prawnego i adwokata.
Szczegóły
Tytuł
Marketing dla prawników
Autor
Pepels Werner
, Steckler Brunhilde
Wydawnictwo
Seria
FIRMA PRAWNICZA
Rok wydania
2006
Oprawa
Miękka
Ilość stron
212
Format
14.0x22.0cm
Języki
polski
ISBN
8374831030
Tłumacze
Szafrańska-Brandt Marta
Rodzaj
Książka
EAN
9788374831031
Data premiery
2006-03-30
Kraj produkcji
PL
Producent
Wydawnictwo C.H. Beck Sp. z o.o.
Dodałeś produkt do koszyka

Marketing dla prawników
55,20 zł
Recenzje