59
Książki
Nieoczywiste
Marketing dla studentów kierunków technicznych
Opis
W podręczniku przedstawiano wszystkie istotne aspekty marketingu, m.in.:- współczesne zagadnienia i konteksty marketingu,- elementy marketing-mix,- główne obszary, na których kadra techniczna spotyka się z marketingiem: opracowywanie nowych produktów, jakość rynkowa oraz plany marketingowe.Dzięki tej książce czytelnik zrozumie istotę i cele marketingu, pozna różnice między marketingiem produktów a marketingiem usług oraz zdobędzie umiejętność sporządzania planów marketingowych.
Szczegóły
Tytuł
Marketing dla studentów kierunków technicznych
Autor
Curtis Tony
Wydawnictwo
Seria
Rok wydania
2015
Oprawa
Miękka
Ilość stron
482
Format
16.0x23.5cm
Języki
polski
ISBN
9788326479991
Język oryginału
angielski
Tłumacze
Szkudłapska Aleksandra
Tytuł oryginału
Marketing for engineers
Rodzaj
Książka
EAN
9788326479991
Kraj produkcji
PL
Producent
Doradztwo Wydawnicze GAB Grzegorz Boguta
Dodałeś produkt do koszyka

Marketing dla studentów kierunków technicznych
59,00 zł
Recenzje