loading
Status zamówienia
61 651 55 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
58 Książki CeDeWu

Marketing doświadczeń
Jak poruszyć zmysły, zaangażować emocje, zdobyć lojalność klientów?

Boguszewicz-Kreft Monika

Wydawnictwo: CeDeWu
Oprawa: Miękka
58,00 zł
Produkt chwilowo niedostępny

Opis

Przeciętność, bylejakość i banał stały się w marketingu normą. Jego skuteczność jest niewielka, jego przejawy wywołują znudzenie i irytację. Wątpliwa jakość przynosi wątpliwą skuteczność. Marketing w praktyce stał się fasadowy, nieudolnie stosowany i nastawiony na szybkie zyski. Ma on niewiele do zaoferowania rosnącej rzeszy konsumentów: - o szybko zmieniających się wymaganiach, - pragnących przeżyć swoje życie w sposób pełny, elastyczny i zróżnicowany, - dla których konsumpcja dóbr staje się drugorzędna, ważne natomiast jest osiągnięcie pożądanego stylu życia i osobistego rozwoju. W rezultacie, pomimo ogromnego dorobku naukowego marketingu i zorientowanej na zaspokajanie potrzeb klienta retoryki dominującej w przedsiębiorstwach, w opinii konsumentów na rynku dominują przeciętne produkty materialne i usługi. O takiej ofercie klienci, nawet jeżeli nie mają do niej zastrzeżeń, szybko zapominają i nie wpływa ona na wzrost ich lojalności. To olbrzymie wyzwanie na miarę powstania nowego paradygmatu marketingu - doświadczenia. Nigdy bowiem jeszcze wiedza psychologii, socjologii i antropologii kultury nie była tak bliska i potrzebna ludziom marketingu. W marketingu doświadczeń: - oddziałuje się na zmysły, emocje i intelekt konsumentów, - traktuje się klienta jako aktywnego współtwórcę wartości, - stosuje nowatorskie metody zarządcze. Pokazane w tej - pionierskiej na polskim rynku - książce przykłady marketingu doświadczeń wyznaczają nowy jakościowo standard oferowanej wartości dla klienta. Szpitale Plantree, nowatorstwo parków tematycznych Disney'a, na których menedżerowie w Stanach Zjednoczonych uczą się nowych rozwiązań, sieć wypożyczalni samochodów Avis i wiele innych ilustrują wielką marketingową zmianę.

Szczegóły

Tytuł
Marketing doświadczeń
Podtytuł
Jak poruszyć zmysły, zaangażować emocje, zdobyć lojalność klientów?
Autor
Boguszewicz-Kreft Monika
Wydawnictwo
Wydanie
2
Rok wydania
2013
Oprawa
Miękka
Ilość stron
302
Format
16.5x23.5cm
Języki
polski
ISBN
9788375565560
Rodzaj
Książka
EAN
9788375565560
Kraj produkcji
PL
Producent
CeDeWu Sp. z o.o.
ul. Żurawia 47/49
00-680 Warszawa
PL
22 374 90 20
[email protected]

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
58,00 zł
Produkt chwilowo niedostępny
Dodałeś produkt do koszyka
Marketing doświadczeń - Boguszewicz-Kreft Monika
Marketing doświadczeń
Boguszewicz-Kreft Monika
58,00 zł
Przejdź do koszyka
58,00 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
Tami
O firmie
Dane firmowe
dobraksiazka.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO