loading
Status zamówienia
61 651 55 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
54.9 Książki Poltext

Marketing doświadczeń
Od doświadczeń klienta do wizerunku firmy

Iwona Skowronek

Wydawnictwo: Poltext
Seria: INSTYTUT ZARZĄDZANIA WARTOŚCIĄ SGH
Oprawa: Miękka
54,90 zł
Produkt chwilowo niedostępny

Opis

W serii Instytutu Zarządzania Wartością Szkoły Głównej Handlowej i Wydawnictwa Poltext prezentowane są najnowsze wyniki badań nad wartością ekonomiczną. Jest ona rozpatrywana w szerokim kontekście naukowym, biznesowym, technologicznym, społecznym i globalnym. Książka wyjaśnia, czym jest i jak powstaje emocjonalny wymiar wizerunku firmy. Wskazuje, jak kształtować wrażenia klientów korzystne dla reputacji i rentowności przedsiębiorstwa poprzez:  -zastosowanie koncepcji marketingu doświadczeń  -wykorzystanie emocjonalnego potencjału satysfakcji klienta  -dostarczanie czynników zachwytu (delight experiences)  -budowę emocjonalnych podstaw lojalności  -wzbudzanie spontanicznych, pozytywnych opinii o firmie Książka podejmuje nowatorskie i ważne zagadnienia współczesnego konkurowania firm. Dominuje w niej ujęcie marketingowe, jednak omawiane w aspekcie strategicznego zarządzania firmą. Problematyka tworzenia i zarządzania wizerunkiem firm oraz marketingu doświadczeń jest ważna i nowatorska. Książka jest bardzo potrzebna i skierowana do szerokiego grona odbiorców: studentów, nauczycieli akademickich oraz pracowników przedsiębiorstw, którzy tworzą lub mają wpływ na ich strategie. prof. dr hab. Barbara Dobiegała-Korona, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

Producent:
MT Biznes Sp. z o.o.
ul. Jutrzenki 118
02-230 Warszawa (PL)
tel: 665 055 813
email: [email protected]

Szczegóły

Tytuł
Marketing doświadczeń
Podtytuł
Od doświadczeń klienta do wizerunku firmy
Autor
Iwona Skowronek
Wydawnictwo
Seria
INSTYTUT ZARZĄDZANIA WARTOŚCIĄ SGH
Wydanie
1
Rok wydania
2012
Oprawa
Miękka
Ilość stron
286
Format
16.5x23.5cm
Języki
polski
ISBN
9788375612448
Rodzaj
Książka
EAN
9788375612448
Data premiery
2012-10-25

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
54,90 zł
Produkt chwilowo niedostępny
Dodałeś produkt do koszyka
Marketing doświadczeń - Iwona Skowronek
Marketing doświadczeń
Iwona Skowronek
54,90 zł
Przejdź do koszyka
54,90 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
Tami
O firmie
Dane firmowe
dobraksiazka.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO