54.9
Książki
Poltext
Marketing doświadczeń
Od doświadczeń klienta do wizerunku firmy
Opis
W serii Instytutu Zarządzania Wartością Szkoły Głównej Handlowej i Wydawnictwa Poltext prezentowane są najnowsze wyniki badań nad wartością ekonomiczną. Jest ona rozpatrywana w szerokim kontekście naukowym, biznesowym, technologicznym, społecznym i globalnym. Książka wyjaśnia, czym jest i jak powstaje emocjonalny wymiar wizerunku firmy. Wskazuje, jak kształtować wrażenia klientów korzystne dla reputacji i rentowności przedsiębiorstwa poprzez: -zastosowanie koncepcji marketingu doświadczeń -wykorzystanie emocjonalnego potencjału satysfakcji klienta -dostarczanie czynników zachwytu (delight experiences) -budowę emocjonalnych podstaw lojalności -wzbudzanie spontanicznych, pozytywnych opinii o firmie Książka podejmuje nowatorskie i ważne zagadnienia współczesnego konkurowania firm. Dominuje w niej ujęcie marketingowe, jednak omawiane w aspekcie strategicznego zarządzania firmą. Problematyka tworzenia i zarządzania wizerunkiem firm oraz marketingu doświadczeń jest ważna i nowatorska. Książka jest bardzo potrzebna i skierowana do szerokiego grona odbiorców: studentów, nauczycieli akademickich oraz pracowników przedsiębiorstw, którzy tworzą lub mają wpływ na ich strategie. prof. dr hab. Barbara Dobiegała-Korona, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Producent:
MT Biznes Sp. z o.o.
ul. Jutrzenki 118
02-230 Warszawa (PL)
tel: 665 055 813
email: [email protected]
Szczegóły
Tytuł
Marketing doświadczeń
Podtytuł
Od doświadczeń klienta do wizerunku firmy
Autor
Iwona Skowronek
Wydawnictwo
Seria
INSTYTUT ZARZĄDZANIA WARTOŚCIĄ SGH
Wydanie
1
Rok wydania
2012
Oprawa
Miękka
Ilość stron
286
Format
16.5x23.5cm
Języki
polski
ISBN
9788375612448
Rodzaj
Książka
EAN
9788375612448
Data premiery
2012-10-25
Dodałeś produkt do koszyka

Marketing doświadczeń
54,90 zł
Recenzje