46.85
Książki
CeDeWu
Marketing historyczny. Czy umiemy mądrze korzystać z historii
Wydawnictwo:
CeDeWu
Oprawa: Miękka
46,85 zł
Cena rekomendowana: 50,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Wysyłka: 1-3 dni robocze
+ czas dostawy
+ czas dostawy
Zapłać za 30 dni
Opis
Wiesz czego nie nauczyli Cię w szkole na historii? Że możesz wykorzystać ją na wiele sposobów: do promowania swojego biznesu, wydarzenia, dla podmiotów kultury i samorządów albo wpłynąć na postawy odbiorców. Ale jak się za to zabrać? Skąd wiesz czy nie zrobisz tego źle? Czy nie zostaniesz zhejtowany i odsądzony od czci i wiary? Czy w ogóle wolno Ci tak robić?No ba! Wystarczy wykorzystywać historię do działań marketingowych, bo wtedy promujesz podwójnie - markę i historię. Przygotowałam dla Ciebie mały przewodnik błędów, wtop, nudy itp., a także powodów, dlaczego nie wyszło. Pokaże Ci z jakich narzędzi w marketingu historycznym skorzystać, aby tego uniknąć.Ta książka jest dla przedstawicieli marek komercyjnych, które chciałyby wykorzystać historię do budowania swojej tożsamości i wizerunku, a także dla podmiotów kultury i samorządów. Dzięki niej zbudujesz relację z odbiorcą, zainteresujesz go swoją ofertą. Ta książka jest dla wszystkich, którzy mogą zadbać o marketing historyczny w Polsce.Myślę, że Kościuszko nie musiałby korzystać z tej książki. Jak budował społeczność zaangażowaną? On był w tym mistrzem. Sięgnij po tę książkę i sprawdź!
Szczegóły
Tytuł
Marketing historyczny. Czy umiemy mądrze korzystać z historii
Autor
Wydawnictwo
Rok wydania
2023
Oprawa
Miękka
Ilość stron
167
Format
16.5x23.5cm
Języki
polski
ISBN
9788381027342
Rodzaj
Książka
EAN
9788381027342
Data premiery
2023-09-11
Dodałeś produkt do koszyka
Marketing historyczny. Czy umiemy mądrze korzystać z historii
46,85 zł
Recenzje