23.8
Książki
Wydawnictwo Naukowe PWN
Marketing internetowy + CD
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Naukowe PWN
Oprawa: Miękka
Opis
Autorka koncentruje się głównie na takich zagadnieniach, jak:- promocja w sieci- uwarunkowania handlu elektronicznego- organizacja i zakres badań marketingowych typu on linespecyfika wykorzystania Internetu w różnych firmach- strategie marketingowe- podstawowe błędy w wykorzystaniu Internetu- etyczne i prawne aspekty prowadzenia biznesu w sieci
Szczegóły
Wydanie
1
Rok wydania
2006
Oprawa
Miękka
Ilość stron
124
Format
16.8x23.9cm
Języki
polski
ISBN
8301146346
Rodzaj
Książka
EAN
978830114634401
Data premiery
2006-02-16
Kraj produkcji
PL
Producent
WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN SPÓŁKA AKCYJNA
Dodałeś produkt do koszyka

Marketing internetowy + CD
23,80 zł
Recenzje