67.67
Książki
CeDeWu
Marketing internetowy w turystyce
i strategie revenue management w hotelarstwie
Wydawnictwo:
CeDeWu
Oprawa: Miękka
67,67 zł
Cena rekomendowana: 87,10 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Kup teraz,Zapłać za 30 dni
Opis
JAK ZWIĘKSZYĆ LICZBĘ KLIENTÓW I ZMAKSYMALIZOWAĆ ZYSK SWOJEGO OBIEKTU HOTELARSKIEGO!Książka ta oferuje właścicielom, menedżerom i marketingowcom obiektów hotelarskich - hoteli, pensjonatów bed and breakfast, domów wypoczynkowych, obiektów agroturystycznych - sprawne narzędzia internetowego marketingu turystycznego i zarządzania dochodami, umożliwiające wyróżnianie się na coraz bardziej konkurencyjnym rynku. Narzędzia te są przydatne także dla osób, które starają się uzupełnić swe wykształcenie w omawianej dziedzinie - dla studentów, właścicieli agencji internetowych mających klientów w branży turystyczno-hotelarskiej, konsultantów z dziedziny marketingu internetowego i revenue management.Kompletny poradnik praktyczny, wzbogacony danymi statystycznymi i kolorowymi ilustracjami, prezentujący w szerokim ujęciu wszystkie aspekty marketingu internetowego w turystyce i zarządzania dochodami (revenue management):- tworzenie idealnej witryny internetowej dla obiektu hotelarskiego,- pozycjonowanie się w wyszukiwarkach,- zarządzanie swą reputacją w sieci,- maksymalizacja zysku metodą revenue management.
Szczegóły
Tytuł
Marketing internetowy w turystyce
Podtytuł
i strategie revenue management w hotelarstwie
Wydawnictwo
Rok wydania
2017
Oprawa
Miękka
Ilość stron
396
Format
23.5x16.5cm
Języki
polski
ISBN
9788375568332
Tłumacze
Łucki Zbigniew
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788375568332
Dodałeś produkt do koszyka
Marketing internetowy w turystyce
67,67 zł
Recenzje