67.67
Książki
CeDeWu
Marketing internetowy w turystyce
i strategie revenue management w hotelarstwie
Wydawnictwo:
CeDeWu
Oprawa: Miękka
67,67 zł
Cena rekomendowana: 87,10 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Kup teraz,Zapłać za 30 dni
Opis
JAK ZWIĘKSZYĆ LICZBĘ KLIENTÓW I ZMAKSYMALIZOWAĆ ZYSK SWOJEGO OBIEKTU HOTELARSKIEGO!Książka ta oferuje właścicielom, menedżerom i marketingowcom obiektów hotelarskich - hoteli, pensjonatów bed and breakfast, domów wypoczynkowych, obiektów agroturystycznych - sprawne narzędzia internetowego marketingu turystycznego i zarządzania dochodami, umożliwiające wyróżnianie się na coraz bardziej konkurencyjnym rynku. Narzędzia te są przydatne także dla osób, które starają się uzupełnić swe wykształcenie w omawianej dziedzinie - dla studentów, właścicieli agencji internetowych mających klientów w branży turystyczno-hotelarskiej, konsultantów z dziedziny marketingu internetowego i revenue management.Kompletny poradnik praktyczny, wzbogacony danymi statystycznymi i kolorowymi ilustracjami, prezentujący w szerokim ujęciu wszystkie aspekty marketingu internetowego w turystyce i zarządzania dochodami (revenue management):- tworzenie idealnej witryny internetowej dla obiektu hotelarskiego,- pozycjonowanie się w wyszukiwarkach,- zarządzanie swą reputacją w sieci,- maksymalizacja zysku metodą revenue management.
Szczegóły
Tytuł
Marketing internetowy w turystyce
Podtytuł
i strategie revenue management w hotelarstwie
Wydawnictwo
Rok wydania
2017
Oprawa
Miękka
Ilość stron
396
Format
23.5x16.5cm
Języki
polski
ISBN
9788375568332
Tłumacze
Łucki Zbigniew
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788375568332
Dodałeś produkt do koszyka
![Marketing internetowy w turystyce](https://webimage.pl/pics/332/8/s9788375568332.jpg)
Marketing internetowy w turystyce
67,67 zł
Recenzje