41.87
Książki
UMCS
Marketing jednostek terytorialnych. Przykłady z Polski
Wydawnictwo:
UMCS
Oprawa: Miękka
Opis
Dzisiejszy samorząd nie jest tym samym podmiotem działalności, którym był na początku ustrojowej transformacji, Funkcjonuje w nowej rzeczywistości, wynikającej z rozwoju społeczeństwa informacyjnego, coraz bardziej nowoczesnych metod komunikacji, procesów zachodzących w otoczeniu globalnym, konieczności konkurowania i bycia konkurencyjnym. Wszystko to zmusza władze samorządowe do aktywnej postawy, jeżeli chodzi o zarządzanie, starania związane z zahamowaniem odpływu mieszkańców, osiedlaniem się nowych osób, utrzymaniem bądź pozyskiwaniem inwestorów, napływem turystów, czy w przypadku ośrodków akademickich - studentów. Autorzy publikacji szukają odpowiedzi na pytania: jak wygląda wykorzystanie narzędzi marketingu terytorialnego w rzeczywistości lokalnej Czy przedstawiciele samorządów w Polsce poza deklaratywnym zapotrzebowaniem na poznanie i wdrożenie zasad marketingu realnie korzystają z jego technik i narzędzi Czy ograniczają się do działań doraźnych, a głównym narzędziem marketingu jest promocja Czy są w Polsce gminy, których liderzy tkwią w przekonaniu, że nie potrzebują polityki promocyjnej Z Wprowadzenia
Szczegóły
Tytuł
Marketing jednostek terytorialnych. Przykłady z Polski
Wydawnictwo
Rok wydania
2016
Oprawa
Miękka
Ilość stron
326
Format
24.4x17.0
Języki
polski
ISBN
9788377848180
Redakcja
Kuć-Czajkowska Katarzyna
Redakcja
Muszyńska Katarzyna
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788377848180
Dodałeś produkt do koszyka
Marketing jednostek terytorialnych. Przykłady z Polski
41,87 zł
Recenzje