106.46
Książki
Rebis
Marketing
Wydawnictwo:
Rebis
Oprawa: miękka ze skrzydełkami
106,46 zł
Cena rekomendowana: 119,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Kup teraz,Zapłać za 30 dni
Opis
Najnowsze, zmienione i uzupełnione wydanie biblii marketingu.
Marketing, fundamentalne dzieło Kotlera, którego najnowsze wydanie współtworzył Keller, od ponad czterdziestu lat jest biblią menedżerów, nieustannie wzbudzającą emocje. Podstawą tego wydania jest najnowsza, zmieniona i uzupełniona czternasta edycja amerykańska z 2011 roku. Głównym celem zmian było stworzenie jak najbardziej wszechstronnego i aktualnego podręcznika, uwzględniającego zmiany w otoczeniu marketingowym firm oraz wyzwania związane z kryzysem gospodarczym. Tak więc traktuje on o zagadnieniach składających się na nowoczesne, przystosowane do realiów XXI wieku zarządzanie marketingowe, obejmujących:
- budowanie strategii i planów marketingowych, docieranie do trafnych ustaleń badawczych i skuteczne mierzenie efektów działań;
- utrzymywanie kontaktów z klientami; budowanie silnych marek; kształtowanie ofert rynkowych;
- dostarczanie i komunikowanie wartości oraz tworzenie podstaw długofalowego wzrostu.
Umiejętne łączenie teorii z praktyką oraz mnóstwo najbardziej aktualnych przykładów z życia to dodatkowe atuty tego wydania.
Marketing, fundamentalne dzieło Kotlera, którego najnowsze wydanie współtworzył Keller, od ponad czterdziestu lat jest biblią menedżerów, nieustannie wzbudzającą emocje. Podstawą tego wydania jest najnowsza, zmieniona i uzupełniona czternasta edycja amerykańska z 2011 roku. Głównym celem zmian było stworzenie jak najbardziej wszechstronnego i aktualnego podręcznika, uwzględniającego zmiany w otoczeniu marketingowym firm oraz wyzwania związane z kryzysem gospodarczym. Tak więc traktuje on o zagadnieniach składających się na nowoczesne, przystosowane do realiów XXI wieku zarządzanie marketingowe, obejmujących:
- budowanie strategii i planów marketingowych, docieranie do trafnych ustaleń badawczych i skuteczne mierzenie efektów działań;
- utrzymywanie kontaktów z klientami; budowanie silnych marek; kształtowanie ofert rynkowych;
- dostarczanie i komunikowanie wartości oraz tworzenie podstaw długofalowego wzrostu.
Umiejętne łączenie teorii z praktyką oraz mnóstwo najbardziej aktualnych przykładów z życia to dodatkowe atuty tego wydania.
Szczegóły
Wydanie
4
Rok wydania
2020
Oprawa
miękka ze skrzydełkami
Ilość stron
848
Format
21.6 x 27.6 cm
Języki
polski
ISBN
9788381881173
Tłumacze
Zawiślak Marek
Tytuł oryginału
Marketing Management 14th edition
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788381881173
Data premiery
2020-06-29
Dodałeś produkt do koszyka
Marketing
106,46 zł
Recenzje