79.66
Książki
Rebis
Marketing (Uszkodzona okładka)
Wydawnictwo:
Rebis
Oprawa: miękka ze skrzydełkami
79,66 zł
Cena rekomendowana: 119,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Opis
Outlet: uszkodzenie okładki bez wpływu na treść
Najnowsze, zmienione i uzupełnione wydanie biblii marketingu.
Marketing, fundamentalne dzieło Kotlera, którego najnowsze wydanie współtworzył Keller, od ponad czterdziestu lat jest biblią menedżerów, nieustannie wzbudzającą emocje. Podstawą tego wydania jest najnowsza, zmieniona i uzupełniona czternasta edycja amerykańska z 2011 roku. Głównym celem zmian było stworzenie jak najbardziej wszechstronnego i aktualnego podręcznika, uwzględniającego zmiany w otoczeniu marketingowym firm oraz wyzwania związane z kryzysem gospodarczym. Tak więc traktuje on o zagadnieniach składających się na nowoczesne, przystosowane do realiów XXI wieku zarządzanie marketingowe, obejmujących:
- budowanie strategii i planów marketingowych, docieranie do trafnych ustaleń badawczych i skuteczne mierzenie efektów działań;
- utrzymywanie kontaktów z klientami; budowanie silnych marek; kształtowanie ofert rynkowych;
- dostarczanie i komunikowanie wartości oraz tworzenie podstaw długofalowego wzrostu.
Umiejętne łączenie teorii z praktyką oraz mnóstwo najbardziej aktualnych przykładów z życia to dodatkowe atuty tego wydania.
Najnowsze, zmienione i uzupełnione wydanie biblii marketingu.
Marketing, fundamentalne dzieło Kotlera, którego najnowsze wydanie współtworzył Keller, od ponad czterdziestu lat jest biblią menedżerów, nieustannie wzbudzającą emocje. Podstawą tego wydania jest najnowsza, zmieniona i uzupełniona czternasta edycja amerykańska z 2011 roku. Głównym celem zmian było stworzenie jak najbardziej wszechstronnego i aktualnego podręcznika, uwzględniającego zmiany w otoczeniu marketingowym firm oraz wyzwania związane z kryzysem gospodarczym. Tak więc traktuje on o zagadnieniach składających się na nowoczesne, przystosowane do realiów XXI wieku zarządzanie marketingowe, obejmujących:
- budowanie strategii i planów marketingowych, docieranie do trafnych ustaleń badawczych i skuteczne mierzenie efektów działań;
- utrzymywanie kontaktów z klientami; budowanie silnych marek; kształtowanie ofert rynkowych;
- dostarczanie i komunikowanie wartości oraz tworzenie podstaw długofalowego wzrostu.
Umiejętne łączenie teorii z praktyką oraz mnóstwo najbardziej aktualnych przykładów z życia to dodatkowe atuty tego wydania.
Kraj produkcji: PL
Producent:
Dom Wydawniczy REBIS Sp. z o.o.
ul. Żmigrodzka 41/49
60-171 Poznań (PL)
tel: 61 867 81 40
email: [email protected]
Szczegóły
Wydanie
4
Rok wydania
2020
Oprawa
miękka ze skrzydełkami
Ilość stron
848
Format
21.6 x 27.6 cm
Języki
polski
ISBN
9788381881173
Tłumacze
Zawiślak Marek
Kraj produkcji
PL
Tytuł oryginału
Marketing Management 14th edition
Rodzaj
Książka
Stan
Uszkodzony
EAN
9788381881173
Kraj produkcji
PL
Producent
Dom Wydawniczy REBIS Sp. z o.o.
Dodałeś produkt do koszyka

Marketing (Uszkodzona okładka)
79,66 zł
Recenzje