loading
Status zamówienia
61 651 55 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
214 Książki Pearson

Marketing Management

Malcolm Goodman

,

Kevin Lane Keller

,

Mairead Brady

Wydawnictwo: Pearson
Oprawa: Twarda
214,00 zł
Produkt chwilowo niedostępny

Opis

All the accessibility, theoretical rigour and managerial relevance of the global best-seller Marketing Management plus European structure, European examples, the work of European academics and bespoke online resources.PART 1 UNDERSTANDING MARKETING MANAGEMENT Chapter 1 Introduction to Marketing Chapter 2 Understanding Marketing Management Within a Global Context Chapter 3 Developing Marketing Strategies and Plans Chapter 4 Managing Digital Technology in Marketing PART 2 CAPTURING MARKETING INSIGHTS Chapter 5 The Changing Marketing Environment and Information Management Chapter 6 Managing Market Research and Forecasting Chapter 7 Analysing Consumer Markets Chapter 8 Analysing Business Markets Chapter 9 Dealing with Competition PART 3 CONNECTING WITH CUSTOMERS Chapter 10 Seeking and Developing Target Marketing Differentiation Strategies Chapter 11 Creating Customer Value, Satisfaction and Loyalty PART 4 BUILDING STRONG BRANDS Chapter 12 Creating and Managing Brands and Brand Equity Chapter 13 Digital and Global Brand Management Strategies PART 5 SHAPING THE MARKET OFFERING Chapter 14 Designing, Developing and Managing Market Offerings Chapter 15 Introducing New Market Offerings Chapter 16 Developing and Managing Pricing Strategies PART 6 DELIVERING VALUE Chapter 17 Designing and Managing Integrated Marketing Channels and Global Value Networks Chapter 18 Managing Process, People and Physical Evidence at the Consumer Interface PART 7 COMMUNICATING VALUE Chapter 19 Designing and Managing Marketing Communications Chapter 20 Managing Mass and Personal Communications PART 8 MANAGING MARKETING IMPLEMENTATION AND CONTROL Chapter 21 Implementing Marketing Management Chapter 22 Managing Marketing Metrics

Szczegóły

Tytuł
Marketing Management
Autor
Malcolm Goodman , Kevin Lane Keller , Mairead Brady
Wydawnictwo
Rok wydania
2012
Oprawa
Twarda
Ilość stron
1064
ISBN
9780273743613
EAN
9780273743613
Kraj produkcji
PL
Producent
GPSR Pearson Central Europe Sp. z o.o.
ul. Szamocka 8
01-748 Warszawa
PL

[email protected]

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
214,00 zł
Produkt chwilowo niedostępny
Dodałeś produkt do koszyka
Marketing Management - Malcolm Goodman, Kevin Lane Keller, Mairead Brady
Marketing Management
Malcolm Goodman, Kevin Lane Keller, Mairead Brady
214,00 zł
Przejdź do koszyka
214,00 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
Tami
O firmie
Dane firmowe
dobraksiazka.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO