60
Książki
K.E. Liber
Marketing marki
W jaki sposób tworzyć, zarządzać i rozszerzać wartości marki
Wydawnictwo:
K.E. Liber
Oprawa: Miękka
Opis
Książka analizuje podstawy marketingu marki, projektowania działań marketingowych, których celem jest wspieranie nazwy i zwiększanie wartości określonego dobra lub usługi, wyróżnienia ich na nasyconym rynku i tworzenia grupy lojalnych nabywców.
Szczegóły
Tytuł
Marketing marki
Podtytuł
W jaki sposób tworzyć, zarządzać i rozszerzać wartości marki
Autor
Marconi Joe
Wydawnictwo
Rok wydania
2002
Oprawa
Miękka
Ilość stron
227
Format
16.0x23.0cm
Języki
polski
ISBN
8388170457
Język oryginału
angielski
Tłumacze
Awdziej Marcin
Tytuł oryginału
THE BRAND MARKETING BOOK
Rodzaj
Książka
EAN
9788388170454
Kraj produkcji
PL
Producent
WYDAWNICTWO K.E.LIBER S.C., KRZYSZTOF KOŁAKOWSKI, KATARZYNA BUCHLA
Dodałeś produkt do koszyka

Marketing marki
60,00 zł
Recenzje