46.8
                                            Książki
                                            C. H. Beck
                                        
                                        Marketing Materiały do ćwiczeń
                                                                                                            Wydawnictwo:
                                                                                                        
                                                                                                                                                                                                                                            
                                                            C. H. Beck
                                                        
                                                                                                                                                                                                                                                                                            
                                                
                                                                                                                                                    Oprawa: Miękka
                                                                                            Opis
                                Publikacja stanowi materiały do ćwiczeń z podstaw marketingu, zawierające zbiór najważniejszych zagadnień z tego zakresu. Została podzielona na dwie części. Pierwsza poświęcona jest podstawom teoretycznym, druga zaś wybranym obszarom zastosowania marketingu.Każdy rozdział składa się: z krótkiej części teoretycznej  teorii w pigułce, testów sprawdzających zrozumienie omówionych zagadnień (wraz z odpowiedziami zamieszczonymi na końcu książki), zdań do uzupełnienia, zadań problemowych do przedyskutowania (czasem w formie studiów przypadków), które mogą być wykorzystane przez wykładowców jako podstawa do prowadzenia ćwiczeń lub warsztatów.Książka kierowana jest do studentów kierunków ekonomicznych i zarządzania  jako pomoc dydaktyczna przy prowadzeniu wykładów i ćwiczeń z podstaw marketingu. Może być także użyteczna dla studentów innych kierunków (humanistycznych, medycznych, artystycznych), w których programie przewidziano zajęcia z marketingu, lub wykorzystana jako materiały szkoleniowe przez szkoleniowców oraz praktyków zajmujących się marketingiem na co dzień.Zespół autorski tworzą pracownicy naukowo-dydaktyczni Katedry Marketingu Usług na Wydziale Zarządzania i Ekonomiki Usług Uniwersytetu Szczecińskiego
                            
                        Szczegóły
Tytuł
                                        Marketing Materiały do ćwiczeń
                                    
                                                                                                                                                                        Wydawnictwo                                                                                                                                                            
                                                
                                            Rok wydania
                                            2011
                                        Oprawa
                                            Miękka
                                        Ilość stron
                                            212
                                        Format
                                            16.5x24.0cm
                                        Języki
                                            polski
                                        ISBN
                                            9788325530952
                                        Redakcja
                                            Rosa Grażyna
                                        Rodzaj
                                            Książka
                                        Stan
                                            Nowy
                                        EAN
                                            9788325530952
                                        Data premiery
                                            2011-10-07
                                        Kraj produkcji
                                            PL
                                        Producent
                                            
                                                Wydawnictwo C.H. Beck Sp. z o.o.
                                                
                                                    
                                                    
                                                
                                            
                                        Dodałeś produkt do koszyka
        
                        
                        
                            Marketing Materiały do ćwiczeń
                        
                    
                    
                    
                    46,80 zł
                                            
                                                    
Recenzje