46.8
Książki
C. H. Beck
Marketing Materiały do ćwiczeń
Wydawnictwo:
C. H. Beck
Oprawa: Miękka
Opis
Publikacja stanowi materiały do ćwiczeń z podstaw marketingu, zawierające zbiór najważniejszych zagadnień z tego zakresu. Została podzielona na dwie części. Pierwsza poświęcona jest podstawom teoretycznym, druga zaś wybranym obszarom zastosowania marketingu.Każdy rozdział składa się: z krótkiej części teoretycznej teorii w pigułce, testów sprawdzających zrozumienie omówionych zagadnień (wraz z odpowiedziami zamieszczonymi na końcu książki), zdań do uzupełnienia, zadań problemowych do przedyskutowania (czasem w formie studiów przypadków), które mogą być wykorzystane przez wykładowców jako podstawa do prowadzenia ćwiczeń lub warsztatów.Książka kierowana jest do studentów kierunków ekonomicznych i zarządzania jako pomoc dydaktyczna przy prowadzeniu wykładów i ćwiczeń z podstaw marketingu. Może być także użyteczna dla studentów innych kierunków (humanistycznych, medycznych, artystycznych), w których programie przewidziano zajęcia z marketingu, lub wykorzystana jako materiały szkoleniowe przez szkoleniowców oraz praktyków zajmujących się marketingiem na co dzień.Zespół autorski tworzą pracownicy naukowo-dydaktyczni Katedry Marketingu Usług na Wydziale Zarządzania i Ekonomiki Usług Uniwersytetu Szczecińskiego
Szczegóły
Tytuł
Marketing Materiały do ćwiczeń
Wydawnictwo
Rok wydania
2011
Oprawa
Miękka
Ilość stron
212
Format
16.5x24.0cm
Języki
polski
ISBN
9788325530952
Redakcja
Rosa Grażyna
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788325530952
Dodałeś produkt do koszyka
Marketing Materiały do ćwiczeń
46,80 zł
Recenzje