54.56
Książki
Wydawnictwo Naukowe PWN
Marketing międzynarodowy
Współczesne trendy i praktyka.
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Naukowe PWN
Oprawa: Miękka
54,56 zł
Cena rekomendowana: 59,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Wysyłka: 1-2 dni robocze
+ czas dostawy
+ czas dostawy
Zapłać za 30 dni
Opis
Książka jest podręcznikiem do przedmiotu Marketing międzynarodowy wykładanego na uczelniach ekonomicznych i części uniwersytetów. Autorzy przekrojowo analizują temat, opisując istotę marketingu międzynarodowego, praktykę internacjonalizacji produktu, problemy w standaryzacji produktu, trendy w komunikacji marketingowej, a także trendy zmian zachodzące w zachowaniach konsumentów. Każdy rozdział zakończony jest case?ami i ćwiczeniami pomocnymi w pracy ze studentami. Celem autorów było napisanie podręcznika, który będzie łączył teorię z praktyką w taki sposób, żeby osoby go czytające były jak najlepiej przygotowane do pracy w działach marketingu największych zagranicznych koncernów.
Szczegóły
Tytuł
Marketing międzynarodowy
Podtytuł
Współczesne trendy i praktyka.
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2014
Oprawa
Miękka
Ilość stron
244
Format
16.5x23.5cm
Języki
polski
ISBN
9788301179816
Język oryginału
polski
Redakcja
Fonfara Krzysztof
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788301179816
Data premiery
2014-10-02
Dodałeś produkt do koszyka
Marketing międzynarodowy
54,56 zł
Recenzje