70
Książki
Difin
Marketing międzynarodowy
Wydawnictwo:
Difin
Oprawa: Miękka
Opis
W publikacji skoncentrowano się na trzech zasadniczych obszarach tematycznych:- internacjonalizacja i globalizacja przedsiębiorstwa;- marketing w operacjach na rynkach zagranicznych;- strategia marketingu-mix na rynkach zagranicznych.Prezentowana pozycja powinna znaleźć licznych czytelników: studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych, a szczególnie praktyków zajmujących się na co dzień zarządzaniem w firmach i instytucjach w zmieniającym się otoczeniu o coraz wyższym stopniu zinternacjonalizowania. Sukces, a co najmniej przetrwanie wśród międzynarodowych partnerów oraz konkurentów wymaga znajomości i umiejętnej adaptacji narzędzi oraz metod marketingu międzynarodowego.
Szczegóły
Rok wydania
2010
Oprawa
Miękka
Ilość stron
416
Format
16.5x23.5cm
Języki
polski
ISBN
9788376412351
Rodzaj
Książka
EAN
9788376412351
Kraj produkcji
PL
Producent
Difin sp. z o.o.
Dodałeś produkt do koszyka

Marketing międzynarodowy
70,00 zł
Recenzje