loading
Status zamówienia
61 651 55 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
52.05 Książki PWE
-15%

Marketing międzynarodowy Zarys problematyki

Wiktor Jan W.

,

Oczkowska Renata

,

Żbikowska Agnieszka

Wydawnictwo: PWE
Oprawa: Miękka
52,05 zł
60,90 zł
Cena regularna: 60,90 zł (-15%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 52,05 zł (0%)
Produkt chwilowo niedostępny
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni

Opis

Współcześnie coraz więcej przedsiębiorstw prowadzi działalność na wielu rynkach w różnych państwach. Podstawową płaszczyzną obecności przedsiębiorstw na rynkach międzynarodowych jest marketing międzynarodowy, któremu właśnie poświęcony jest niniejszy podręcznik. Autorzy przedstawili koncepcję i znaczenie marketingu międzynarodowego oraz uwarunkowania jego rozwoju, strategiczne rozstrzygnięcia podejmowane przez przedsiębiorstwa w obszarze marketingu międzynarodowego, narzędzia realizacji strategii marketingowej na rynkach międzynarodowych zarówno w fazie wejścia przedsiębiorstwa na rynek zagraniczny, jak i w procesie jego obsługi. Analizowane problemy autorzy wzbogacili studiami przypadków lub przykładami dającymi wskazówki do rozwiązywania problemów, z którymi w przyszłości mogą zetknąć się czytelnicy. Autorzy książki są pracownikami Zakładu Marketingu Międzynarodowego Katedry Marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Od wielu lat zajmują się zagadnieniami internacjonalizacji marketingu, strategiami funkcjonowania przedsiębiorstw na rynkach międzynarodowym i globalnym, problematyką rynku Unii Europejskiej i euromarketingu. Od roku 1998 zespół autorski organizuje cykl sympozjów marketingu międzynarodowego i euromarketingu.

Szczegóły

Tytuł
Marketing międzynarodowy Zarys problematyki
Autor
Wiktor Jan W. , Oczkowska Renata , Żbikowska Agnieszka
Wydawnictwo
Rok wydania
2015
Oprawa
Miękka
Ilość stron
348
Format
17.0x24.0cm
Języki
polski
ISBN
9788320817881
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788320817881
Data premiery
2008-09-05

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
52,05 zł
60,90 zł
Cena regularna: 60,90 zł (-15%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 52,05 zł (0%)
Produkt chwilowo niedostępny
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni
Dodałeś produkt do koszyka
Marketing międzynarodowy Zarys problematyki - Wiktor Jan W., Oczkowska Renata, Żbikowska Agnieszka
Marketing międzynarodowy Zarys problematyki
Wiktor Jan W., Oczkowska Renata, Żbikowska Agnieszka
52,05 zł
60,90 zł
Przejdź do koszyka
52,05 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
Tami
O firmie
Dane firmowe
dobraksiazka.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO