52.05
Książki
PWE
Marketing międzynarodowy Zarys problematyki
Wydawnictwo:
PWE
Oprawa: Miękka
52,05 zł
Cena rekomendowana: 60,90 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Kup teraz,Zapłać za 30 dni
Opis
Współcześnie coraz więcej przedsiębiorstw prowadzi działalność na wielu rynkach w różnych państwach. Podstawową płaszczyzną obecności przedsiębiorstw na rynkach międzynarodowych jest marketing międzynarodowy, któremu właśnie poświęcony jest niniejszy podręcznik. Autorzy przedstawili koncepcję i znaczenie marketingu międzynarodowego oraz uwarunkowania jego rozwoju, strategiczne rozstrzygnięcia podejmowane przez przedsiębiorstwa w obszarze marketingu międzynarodowego, narzędzia realizacji strategii marketingowej na rynkach międzynarodowych zarówno w fazie wejścia przedsiębiorstwa na rynek zagraniczny, jak i w procesie jego obsługi. Analizowane problemy autorzy wzbogacili studiami przypadków lub przykładami dającymi wskazówki do rozwiązywania problemów, z którymi w przyszłości mogą zetknąć się czytelnicy. Autorzy książki są pracownikami Zakładu Marketingu Międzynarodowego Katedry Marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Od wielu lat zajmują się zagadnieniami internacjonalizacji marketingu, strategiami funkcjonowania przedsiębiorstw na rynkach międzynarodowym i globalnym, problematyką rynku Unii Europejskiej i euromarketingu. Od roku 1998 zespół autorski organizuje cykl sympozjów marketingu międzynarodowego i euromarketingu.
Szczegóły
Tytuł
Marketing międzynarodowy Zarys problematyki
Autor
Jan W. Wiktor
,
Renata Oczkowska
, Agnieszka Żbikowska
Wydawnictwo
Rok wydania
2015
Oprawa
Miękka
Ilość stron
348
Format
17.0x24.0cm
Języki
polski
ISBN
9788320817881
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788320817881
Data premiery
2008-09-05
Dodałeś produkt do koszyka
Marketing międzynarodowy Zarys problematyki
52,05 zł
Recenzje