47.07
Polityka
Wydawnictwo Naukowe UAM
Marketing międzywyborczy w teorii i praktyce
Przypadek Platformy Obywatelskiej
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Naukowe UAM
Oprawa: Miękka
47,07 zł
Cena rekomendowana: 48,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Kup teraz,Zapłać za 30 dni
Opis
?Książka recenzowana stanowi ważny i interesujący dla nauk o polityce temat badawczy. Przedmiotem rozważań Autorka uczyniła problematykę poświęconą marketingowi politycznemu, a szczegółowiej ujmując ? marketingowym działaniom w okresach między kolejnymi elekcjami [?] Należy stwierdzić, że w recenzowanym opracowaniu Autorka potrafiła, co jest trudne i wymaga już dojrzałości intelektualnej, ukazać złożone uwarunkowania politycznego manipulowania marketingowego, sformułować frapujące pytania badawcze, a co ważniejsze ? przedstawić własny punkt widzenia złożonego obrazu wykreowanej wizerunkowo rzeczywistości [?] Przedłożona do recenzji przedmiotowa publikacja powinna ujrzeć ?światło dzienne?, i to jak najszybciej, a szczególnie z racji, że tego typu tematyka należy jeszcze wciąż na polskim rynku wydawniczym do rzadkości. Ten niedosyt powoduje bezsprzecznie, że książka ta znajdzie wielu Czytelników, i w moim przekonaniu jest ona wysoce oczekiwaną pozycją. Ma walor nie tylko stricte teoriopoznawczy, ale też została ?umocowana? w ramach polskiej ?inżynierii społecznej? (tzw. case study)?.Z recenzji dr. hab. Roberta Wiszniowskiego
Szczegóły
Tytuł
Marketing międzywyborczy w teorii i praktyce
Podtytuł
Przypadek Platformy Obywatelskiej
Autor
Barbara Brodzińska-Mirowska
Wydawnictwo
Rok wydania
2013
Oprawa
Miękka
Ilość stron
312
Format
16.0x22.5cm
Języki
polski
ISBN
9788323128984
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788323128984
Dodałeś produkt do koszyka
Marketing międzywyborczy w teorii i praktyce
47,07 zł
Recenzje