loading
Status zamówienia
61 651 55 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
47.07 Polityka Wydawnictwo Naukowe UAM

Marketing międzywyborczy w teorii i praktyce
Przypadek Platformy Obywatelskiej

Barbara Brodzińska-Mirowska

Oprawa: Miękka
47,07 zł
Cena rekomendowana: 48,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni

Opis

?Książka recenzowana stanowi ważny i interesujący dla nauk o polityce temat badawczy. Przedmiotem rozważań Autorka uczyniła problematykę poświęconą marketingowi politycznemu, a szczegółowiej ujmując ? marketingowym działaniom w okresach między kolejnymi elekcjami [?] Należy stwierdzić, że w recenzowanym opracowaniu Autorka potrafiła, co jest trudne i wymaga już dojrzałości intelektualnej, ukazać złożone uwarunkowania politycznego manipulowania marketingowego, sformułować frapujące pytania badawcze, a co ważniejsze ? przedstawić własny punkt widzenia złożonego obrazu wykreowanej wizerunkowo rzeczywistości [?] Przedłożona do recenzji przedmiotowa publikacja powinna ujrzeć ?światło dzienne?, i to jak najszybciej, a szczególnie z racji, że tego typu tematyka należy jeszcze wciąż na polskim rynku wydawniczym do rzadkości. Ten niedosyt powoduje bezsprzecznie, że książka ta znajdzie wielu Czytelników, i w moim przekonaniu jest ona wysoce oczekiwaną pozycją. Ma walor nie tylko stricte teoriopoznawczy, ale też została ?umocowana? w ramach polskiej ?inżynierii społecznej? (tzw. case study)?.Z recenzji dr. hab. Roberta Wiszniowskiego

Szczegóły

Tytuł
Marketing międzywyborczy w teorii i praktyce
Podtytuł
Przypadek Platformy Obywatelskiej
Autor
Barbara Brodzińska-Mirowska
Rok wydania
2013
Oprawa
Miękka
Ilość stron
312
Format
16.0x22.5cm
Języki
polski
ISBN
9788323128984
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788323128984

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
47,07 zł
Cena rekomendowana: 48,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni
Dodałeś produkt do koszyka
Marketing międzywyborczy w teorii i praktyce - Barbara Brodzińska-Mirowska
Marketing międzywyborczy w teorii i praktyce
Barbara Brodzińska-Mirowska
47,07 zł
48,00 zł
Przejdź do koszyka
47,07 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
Tami
O firmie
Dane firmowe
dobraksiazka.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO