46.56
Książki
Arkady
Marketing Mody
Strategia i promocja
Wydawnictwo:
Arkady
Oprawa: Miękka
46,56 zł
Cena rekomendowana: 69,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Wysyłka: 1-3 dni robocze
+ czas dostawy
+ czas dostawy
Zapłać za 30 dni
Opis
Praktyczny przewodnik po podstawowych zasadach marketingu i brandingu, od tworzenia profilu klienta po budowanie tożsamości marki. Książka wyjaśnia kluczowe koncepcje teoretyczne i pokazuje, w jaki sposób mogą być one wykorzystane w skali globalnej i w handlu detalicznym, od haute couture po produkcję masową. Omawia wszystkie narzędzia dostępne w arsenale nowoczesnego marketera, od udziału w targach mody po marketing wirusowy i strategie internetowe. Marketing i branding odgrywają decydującą rolę w dzisiejszej branży mody, są stymulującymi i fascynującymi dyscyplinami, które wpływają na wiele decyzji strategicznych oraz dotyczących procesu twórczego, podejmowanych w dziedzinie projektowania mody i rozwoju produktu. Marketing stanowi pomost pomiędzy tym, co niematerialne w modzie, a konkretną rzeczywistością biznesu. Może być postrzegany jako całościowy system łączący cele komercyjne i wartości przedsiębiorstwa z osobistymi ideałami, pragnieniami i faktycznymi potrzebami konsumentów.
Szczegóły
Wydanie
1
Rok wydania
2019
Oprawa
Miękka
Ilość stron
240
Format
19.0x25.5cm
Języki
angielski
Języki
polski
ISBN
9788321350646
Język oryginału
angielski
Tłumacze
Cichowicz Anna
Tytuł oryginału
Marketing Fashion
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788321350646
Data premiery
2019-01-26
Dodałeś produkt do koszyka
Marketing Mody
46,56 zł
Recenzje