53.83
Książki
Wolters Kluwer
Marketing na rynku międzynarodowym
53,83 zł
Cena rekomendowana: 59,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Kup teraz,Zapłać za 30 dni
Opis
W podręczniku zostały omówione podstawowe zagadnienia związane z działalnością marketingową na rynku międzynarodowym. Autor wyjaśnia:* w jaki sposób prowadzone są badania marketingowe rynkówzagranicznych,* jakie metody wykorzystuje się przy wyborze rynku, na którym warto rozpocząć działalność, * jakimi kryteriami powinny kierować się firmy przy wyborze formydziałalności,* jakie strategie można realizować na rynkach zagranicznych,* na czym polega strategia marketing mix realizowana w skali międzynarodowej,* k należy zorganizować komórką marketingową przedsiębiorstwa, która nie ogranicza swojej działalności do rynku krajowego.Opisane w książce strategie ekspansji na rynki zagraniczne i funkcjonowania na nich zostały zilustrowane licznymi studiami przypadków. Publikacja jest przeznaczona dla studentów kierunków ekonomicznych, zarządza?nia, marketingu i międzynarodowych stosunków gospodarczych oraz dla menedżerów przedsiębiorstw prowadzących działalność na rynkach zagranicznych.
Szczegóły
Tytuł
Marketing na rynku międzynarodowym
Autor
Wydawnictwo
Seria
Wydanie
3
Rok wydania
2018
Oprawa
Miękka
Ilość stron
306
Format
16.5x24.0cm
Języki
polski
ISBN
9788326440847
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788326440847
Data premiery
2013-01-29
Dodałeś produkt do koszyka
Marketing na rynku międzynarodowym
53,83 zł
Recenzje