loading
Status zamówienia
61 651 55 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
45 Książki Słowa i Myśli

Marketing nieruchomości

Łukasz Kruszewski

Wydawnictwo: Słowa i Myśli
Oprawa: Miękka

Opis

Książka prezentuje nowatorskie spojrzenie na sprzedaż nieruchomości, przez pryzmat wartości i pragnień klienta kupującego. Autor koncentruje się na relacjach, magii produktu i wizerunku. Jak mówi Łukasz Kruszewski "(...) cechy techniczne, użytkowe czy finansowe nie są wcale najważniejsze. Istotniejszy jest styl życia, który kupujemy. To właśnie ze względu na ów styl klienci szukają odpowiedniego piętra, powierzchni czy lokalizacji. Nigdy odwrotnie. A jeśli tak, to i sprzedaż powinna się od niego zaczynać."W bardzo logiczny i uporządkowany sposób autor przechodzi od teorii przez praktykę do refleksji i dobrych wskazówek. Przedstawia wiele przykładów z własnego doświadczenia.Koniecznie przeczytaj "Marketing nieruchomości. Home branding praktycznie" i dowiedz się:- czym są fundamenty "życia oferty" i dlaczego koncepcja 3K stanowi kręgosłup pracy z ofertą- jak stworzyć plan sprzedaży opierając się na zasadach marketingowych- na czym polega home staging oraz jak wielka jest siła promocyjnej fotografii nieruchomości,- jak skutecznie wypromować się w nowych mediach- dlaczego trzeba tworzyć wartości dla klienta, a nie tylko zaspakajać jego potrzeby- na czym należy się koncentrować aby budować samonapędzającą się sprzedaż.Książka adresowana jest do praktyków. Polecamy ją również tym którzy są o krok od kariery w nieruchomościach, potrzebują tylko zachęty do rozpoczęcie swojej drogi w home brandingu.- - - - - - - -Bardzo podoba mi się zwrócenie uwagi na rolę emocji w procesie zakupu nieruchomości. Wydawałoby się, patrząc na ten rynek, że to głównie parametry techniczne decydują o wyborze. Na szczęście emocje są tu chyba najważniejsze. W końcu kupujemy dom, a pojęcie domu jest związane z chyba najsilniejszymi emocjami. Autor posuwa się jeszcze dalej. Wprowadza metafizykę. (..) Uważam, że jest to absolutnie unikalna pozycja na polskim rynku, a może nawet w ogóle. Z takim podejściem i rozumieniem marketingu nieruchomości nie spotkałem się.Maciej Tesławski, strateg marketingowy, niezależny konsultantKsiążka Łukasza Kruszewskiego przedstawia kluczowe elementy marketingu sprzedażowego mieszkań i domów, odnosząc się do najnowszych trendów rynkowych i zmieniającej się psychologii ludzkich zachowań. Od początku do końca, Łukasz w jasny i przejrzysty sposób omawia kwestie marketingu nieruchomości przekładając złożoną teorię behawioralną na praktyczne sytuacje i działania.Adam Polanowski, ekspert rynku nieruchomości

Szczegóły

Tytuł
Marketing nieruchomości
Autor
Łukasz Kruszewski
Wydawnictwo
Rok wydania
2016
Oprawa
Miękka
Ilość stron
144
Format
16.4x23.4
Języki
polski
ISBN
9788363566494
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788363566494

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
Dodałeś produkt do koszyka
Marketing nieruchomości - Łukasz Kruszewski
Marketing nieruchomości
Łukasz Kruszewski
45,00 zł
Przejdź do koszyka
45,00 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
Tami
O firmie
Dane firmowe
dobraksiazka.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO