69
Książki
Nieoczywiste
Marketing partyzancki
Proste i niedrogie strategie pozwalające czerpać duże zyski z małej firmy
Wydawnictwo:
Nieoczywiste
Oprawa: Miękka
Opis
Nowatorskie metody docierania do klientów Jaya Conrada Levinsona wykorzystujące nowe technologie zrewolucjonizowały strategie marketingowe małych firm na całym świecie. W książce czytelnik znajdzie nie tylko sprawdzony oręż i wypróbowane taktyki marketingowego partyzanta, lecz także bardzo nowoczesne i jednocześnie niedrogie narzędzia służące powiększaniu udziału w rynku, m.in.:- 16 największych sekretów marketingu partyzanckiego,- przepis na kreatywny i niedrogi plan marketingowy,- strategie prowadzenia działań marketingowych za pomocą internetu, w tym pozycjonowanie stron internetowych w wyszukiwarkach,- sposoby zastosowania nowych technologii medialnych, np. RSS, blog, podcasting czy marketing automatyczny,- wskazówki, jak zarządzać pracownikami w czasach telepracy i freelancingu.Marketing partyzancki to marketingowa biblia dla drobnych przedsiębiorców. Każdy właściciel małej firmy powinien mieć tę książkę w swojej podręcznej bibliotece!
Szczegóły
Tytuł
Marketing partyzancki
Podtytuł
Proste i niedrogie strategie pozwalające czerpać duże zyski z małej firmy
Autor
Levinson Conrad Jay
Wydawnictwo
Rok wydania
2011
Oprawa
Miękka
Ilość stron
424
Format
16.5x24.0cm
Języki
polski
ISBN
9788326412523
Język oryginału
angielski
Tłumacze
Mamińska Anna Julia
Tytuł oryginału
Guerilla marketing
Rodzaj
Książka
EAN
9788326412523
Data premiery
2011-11-03
Kraj produkcji
PL
Producent
Doradztwo Wydawnicze GAB Grzegorz Boguta
Dodałeś produkt do koszyka

Marketing partyzancki
69,00 zł
Recenzje