69
                                            Książki
                                            Nieoczywiste
                                        
                                        
                                                Marketing partyzancki
                                                
Proste i niedrogie strategie pozwalające czerpać duże zyski z małej firmy
                                            
                                                                                            
                                                                                                                                                                                    
                                                                                        
                                                                                                            Wydawnictwo:
                                                                                                        
                                                                                                                                                                                                                                            
                                                            Nieoczywiste
                                                        
                                                                                                                                                                                                                                                                                            
                                                
                                                                                                                                                    Oprawa: Miękka
                                                                                            Opis
                                Nowatorskie metody docierania do klientów Jaya Conrada Levinsona wykorzystujące nowe technologie zrewolucjonizowały strategie marketingowe małych firm na całym świecie. W książce czytelnik znajdzie nie tylko sprawdzony oręż i wypróbowane taktyki marketingowego partyzanta, lecz także bardzo nowoczesne i jednocześnie niedrogie narzędzia służące powiększaniu udziału w rynku, m.in.:- 16 największych sekretów marketingu partyzanckiego,- przepis na kreatywny i niedrogi plan marketingowy,- strategie prowadzenia działań marketingowych za pomocą internetu, w tym pozycjonowanie stron internetowych w wyszukiwarkach,- sposoby zastosowania nowych technologii medialnych, np. RSS, blog, podcasting czy marketing automatyczny,- wskazówki, jak zarządzać pracownikami w czasach telepracy i freelancingu.Marketing partyzancki to marketingowa biblia dla drobnych przedsiębiorców. Każdy właściciel małej firmy powinien mieć tę książkę w swojej podręcznej bibliotece!
                            
                        Szczegóły
Tytuł
                                        Marketing partyzancki
                                    Podtytuł
                                            Proste i niedrogie strategie pozwalające czerpać duże zyski z małej firmy
                                        
                                                                                                            Autor                                                                                                    
                                                
                                                                                                                                                                        Levinson Conrad Jay
                                                                                                                                                                                                                    
                                            
                                                                                                                                                                        Wydawnictwo                                                                                                                                                            
                                                
                                            Rok wydania
                                            2011
                                        Oprawa
                                            Miękka
                                        Ilość stron
                                            424
                                        Format
                                            16.5x24.0cm
                                        Języki
                                            polski
                                        ISBN
                                            9788326412523
                                        Język oryginału
                                            angielski
                                        Tłumacze
                                            Mamińska Anna Julia
                                        Tytuł oryginału
                                            Guerilla marketing
                                        Rodzaj
                                            Książka
                                        EAN
                                            9788326412523
                                        Data premiery
                                            2011-11-03
                                        Kraj produkcji
                                            PL
                                        Producent
                                            
                                                Doradztwo Wydawnicze GAB Grzegorz Boguta
                                                
                                                     
                                                    
                                                
                                            
                                        Dodałeś produkt do koszyka
         
                        
                        
                            Marketing partyzancki
                        
                    
                                            
                    
                    
                    69,00 zł
                                             
                                                     
                 
                 
                 
             
                 
                 
                 
                 
            
Recenzje