50
Książki
Difin
Marketing personalny jako instrument kreowania wizerunku firmy
Wydawnictwo:
Difin
Oprawa: Kartonowa Foliowana
Opis
Ludzie wnosząc do firmy swoją wiedzę, umiejętności, zdolności, przyczyniają się do stworzenia specyficznej kultury i klimatu organizacyjnego, decydujących o odmienności całego systemu, jakim jest przedsiębiorstwo. Aby firma mogła podlegać dynamicznemu rozwojowi poprzez realizację wyznaczonych celów, musi pozyskać i utrzymać pracowników wykazujących możliwie dużą aktywność i zaangażowanie w osiąganie wspólnych dążeń. Koncepcją, której implementacja pozwala na zapewnienie pracownikom pozycji odpowiadającej ich rzeczywistej roli we współczesnym przedsiębiorstwie, jest marketing personalny.
Szczegóły
Tytuł
Marketing personalny jako instrument kreowania wizerunku firmy
Autor
Baruk Agnieszka Izabela
Wydawnictwo
Rok wydania
2006
Oprawa
Kartonowa Foliowana
Ilość stron
272
Format
15.5x23.5cm
Języki
polski
ISBN
8372516308
Rodzaj
Książka
EAN
9788372516305
Kraj produkcji
PL
Producent
Difin sp. z o.o.
Dodałeś produkt do koszyka

Marketing personalny jako instrument kreowania wizerunku firmy
50,00 zł
Recenzje