54.9
Książki
Wydawnictwo Naukowe PWN
Marketing Podręcznik akademicki
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Naukowe PWN
Oprawa: Miękka
Opis
Doskonały, kompleksowy podręcznik do nauczania podstaw marketingu
Ukazuje związki z zarządzaniem, makro- i mikroekonomią, psychologią, socjologią i handlem
Omawia marketing międzynarodowy, rolę logistyki w dystrybucji oraz zarządzanie produktami przemysłowymi i usługami
Ukazuje związki z zarządzaniem, makro- i mikroekonomią, psychologią, socjologią i handlem
Omawia marketing międzynarodowy, rolę logistyki w dystrybucji oraz zarządzanie produktami przemysłowymi i usługami
Szczegóły
Wydanie
1
Rok wydania
2009
Oprawa
Miękka
Ilość stron
646
Format
16.8x23.8cm
Języki
polski
ISBN
978-83-01-14051-9
Rodzaj
Książka
EAN
978830114051904
Kraj produkcji
PL
Producent
WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN SPÓŁKA AKCYJNA
Dodałeś produkt do koszyka

Marketing Podręcznik akademicki
54,90 zł
Recenzje