44.4
Książki
Wydawnictwo Naukowe PWN
Marketing Podręcznik akademicki
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Naukowe PWN
Oprawa: Kartonowa Foliowana
Opis
Książka, którą należy mieć pod ręką na uczelni i w pracy!Przyjazny podręcznik do nauczania podstaw marketingu w świetle współczesnej wiedzy i praktyki gospodarowania, napisany z myślą o polskich studentach kierunków zarządzania i marketingu, ekonomii i studiów menedżerskich.Charakteryzuje się wieloma zaletami merytorycznymi i dydaktycznymi. Ukazuje interdyscyplinarność marketingu, poprzez rozpatrywanie jego reguł na tle zagadnień z ekonomii, historii myśli ekonomicznej, ekonomiki konsumpcji, merchandisingu i finansów, jego związki z zarządzaniem oraz tendencje rozwojowe na świecie. Całokształt problematyki marketingu został logicznie i sekwencyjnie uporządkowany. Przyswojenie treści ułatwia przystępny język, przejrzysta prezentacja zagadnień ogólnych i szczegółowych, przykłady oparte na doświadczeniach polskich przedsiębiorstw, rysunki, tabele oraz indeks rzeczowy. Jednocześnie istnieje możliwość dokonania przez wykładowcę elastycznego wyboru części, rozdziałów, a nawet zagadnień, w zależności od typu uczelni.Profesor Eugeniusz Michalski został uhonorowany NAGRODĄ INDYWIDUALNĄ MINISTRA EDUKACJI NARODOWEJ I SPORTU w roku 2004 za książkę "Marketing. Podręcznik akademicki" wraz z towarzyszącym jej aneksem internetowym. Gratulujemy naszemu autorowi i zachęcamy do zapoznania się z nagrodzoną publikacją i aneksem!
Szczegóły
Rok wydania
2007
Oprawa
Kartonowa Foliowana
Ilość stron
648
Format
16.5x24.0cm
Języki
polski
ISBN
8301140518
Rodzaj
Książka
EAN
978830114051903
Kraj produkcji
PL
Producent
WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN SPÓŁKA AKCYJNA
Dodałeś produkt do koszyka

Marketing Podręcznik akademicki
44,40 zł
Recenzje