27.85
Książki
eMPi2
Marketing Podręcznik Ekonomika Część 3
23/2011
Wydawnictwo:
eMPi2
Oprawa: Miękka
Opis
Podręcznik opracowano na podstawie programu nauczania przedmiotu ekonomika, zawartego w dokumentacji programowej dla zawodu technik ekonomista, nr 341[02]/ /MEN/2008.05.20, przedmiotu marketing dla zawodu technik handlowiec, nr 341 [03]/MEN/2009.02.03 i technik rachunkowości, nr 341[06]/SP/MEN 03.01.2000Podręcznik zawiera treści dotyczące: badania rynku, organizacji marketingu, elementów marketingu-mix (kształtowanie i dystrybucję produktu, politykę cen, promocję) oraz przepisy prawne regulujące działania marketingowe, a także słowniczek pojęć.
Szczegóły
Tytuł
Marketing Podręcznik Ekonomika Część 3
Podtytuł
23/2011
Autor
Krystyna Strzelecka
, Marian Pietraszewski
Wydawnictwo
Rok wydania
2015
Oprawa
Miękka
Ilość stron
224
Format
16.5x23.5cm
Języki
polski
ISBN
9788362325399
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788362325399
Data premiery
2011-09-08
Dodałeś produkt do koszyka
Marketing Podręcznik Ekonomika Część 3
27,85 zł
Recenzje