35
Książki
Oficyna Wydawnicza Aspra
Marketing polityczny a public relations
Różnice, podobieństwa, kontrowersje
Opis
Tom 25. serii "Media początku XXI wieku" wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego."Pomysł na przygotowanie publikacji o związkach między marketingiem politycznym a public relations uważam za znakomity. Opracowanie zbiorowe składające się z artykułów przygotowanych przez ośmiu autorów jest przykładem jednej z niewielu prac z ostatnich lat w Polsce, które odniosły się tak ciekawie do teoretycznej i praktycznej analizy wielu przykładów działań polityków, które bywają często kojarzone zarówno z marketingiem, jak i działalnością public relations".prof. dr hab. Jerzy Olędzki"Publikacja realizuje swój sens i spełnia swoje zadanie. Jej lektura powinna politologom i specom od marketingu politycznego dać do myślenia i skłonić ich do refleksji".prof. dr hab. Maciej Mrozowski
Szczegóły
Tytuł
Marketing polityczny a public relations
Podtytuł
Różnice, podobieństwa, kontrowersje
Wydawnictwo
Seria
Media początku XXI wieku
Rok wydania
2014
Oprawa
Miękka
Ilość stron
180
Format
16.0x24.0cm
Języki
polski
ISBN
9788375455472
Redakcja
Jabłoński Wojciech
Rodzaj
Książka
EAN
9788375455472
Data premiery
2014-10-16
Kraj produkcji
PL
Producent
ASPRA-JR F.H.U.
Dodałeś produkt do koszyka

Marketing polityczny a public relations
35,00 zł
Recenzje