62.2
Książki
GWP
Marketing polityczny. Perspektywa psychologiczna
Wydawnictwo:
GWP
Oprawa: twarda
Opis
Praca obejmuje cały obszar zagadnień tradycyjnie wiązanych z marketingiem politycznym. Autorzy zajmują się: modelami marketingu politycznego, zagadnieniami segmentacji rynku wyborczego, pozycjonowaniem kandydatów i ugrupowań politycznych, rolą mediów w kontekście kampanii politycznej i reklamy politycznej, problematyką debat wyborczych i wieloma innymi zajmującymi tematami z tego obszaru wiedzy.
Szczegóły
Tytuł
Marketing polityczny. Perspektywa psychologiczna
Autor
Cwalina Wojciech
, Falkowski Andrzej
Wydawnictwo
Rok wydania
2005
Oprawa
twarda
Ilość stron
670
Format
17 x 24
ISBN
83-89574-76-4
Rodzaj
Książka
Kraj produkcji
PL
Producent
Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne Elżbieta Zubrzycka
Dodałeś produkt do koszyka

Marketing polityczny. Perspektywa psychologiczna
62,20 zł
Recenzje