39.9
Książki
Wydawnictwo Naukowe PWN
Marketing polityczny Studium porównawcze
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Naukowe PWN
Oprawa: Miękka
Opis
Ostatnie wybory parlamentarne w Polsce w 2001 roku potwierdzają działaniei znaczenie marketingu politycznego, tym samym dowodząc aktualności niniejszej pracy.Między innymi niespodziewany sukces Samoobrony", zdaniem wielu obserwatorów, jest pochodną zastosowania metod marketingowych i technik perswazyjnych w oddziaływaniu wyborców.Książka ta traktuje właśnie o mechanizmach zdobywania władzy we współczesnych kampaniach wyborczych. Przedstawione jest w niej fascynujące i rzadko, jak dotąd, badane zjawisko marketingu politycznego, analizowanego na podstawie kampanii prezydenckich w USA i w Polsce. Podstawowy walor tego opracowania to połączenie teorii marketingu politycznego z praktyką. Z jednej strony, książka ta służyć więc może jako podręcznik akademicki, z drugiej - stanowi wyczerpujący przegląd technik i metod stosowanych w kampanii wyborczej, w celu kształtowania postaw wyborców i zdobycia ich głosów. Książka służyć będzie zarówno studentom kierunków humanistycznych oraz zarządzania i marketingu, specjalistom zajmującym się marketingiem, reklamą czy public relations, jak i politykom, a także osobom zainteresowanym mechanizmami rywalizacji podczas wyborów.Spis treści: I - Historia zastosowania marketingu politycznego II - Cechy szczególne marketingu politycznego III - Analiza rynku politycznego
Szczegóły
Tytuł
Marketing polityczny Studium porównawcze
Autor
Mazur Marek
Wydawnictwo
Rok wydania
2007
Oprawa
Miękka
Ilość stron
359
Format
16.5x23.5cm
Języki
polski
ISBN
9788301147372
Rodzaj
Książka
EAN
978830114737202
Kraj produkcji
PL
Producent
WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN SPÓŁKA AKCYJNA
Dodałeś produkt do koszyka

Marketing polityczny Studium porównawcze
39,90 zł
Recenzje