30.45
Polityka
UMCS
Marketing polityczny Teoria i praktyka
Wydawnictwo:
UMCS
Oprawa: Miękka
Opis
Reklama polityczna, marketing polityczny i marketing wyborczy umieszczane w kontekście kampanii promocyjnych i wyborczych to fenomen występujący od wielu dziesięcioleci, jednak w ciągu ostatniej dekady przykuwa on uwagę analityczną badaczy w Polsce z wielką siłą. Kolejne publikacje pokazują, jak złożone mechanizmy rozgrywają się w kwestiach promocji politycznej, promocji partii politycznych i promocji kandydatów na linii łańcucha komunikacyjnego, jakim jest ciąg: nadawca komunikatu politycznego (kandydat, partia)-pośrednik w procesie komunikacji (media masowe)-odbiorca (wyborca, konkurent polityczny, media, dziennikarze). Książka pod redakcją Iwony Hofman "Marketing polityczny. Teoria i praktyka" to przyczynek do dyskusji nad modelem funkcjonowania współczesnej sceny politycznej i jej związków z technikami promocyjnymi stosowanymi przez samych polityków, które nazwać można marketingiem politycznym.
Szczegóły
Tytuł
Marketing polityczny Teoria i praktyka
Wydawnictwo
Rok wydania
2011
Oprawa
Miękka
Ilość stron
112
Format
17.0x24.0cm
Języki
polski
ISBN
9788377840467
Tytuł tomu
Iwona
Rodzaj
Książka
EAN
9788377840467
Kraj produkcji
PL
Producent
Wydawnictwo UMCS
Dodałeś produkt do koszyka

Marketing polityczny Teoria i praktyka
30,45 zł
Recenzje