30.8
Książki
Adam Marszałek
Marketing polityczny w gorsecie mediów
Opis
Książka Roberta Wiszniowskiego i Agnieszki Kasińskiej-Metryki (red.) jest istotną pozycją w badaniach nie tylko nad marketingiem politycznym, lecz także nad komunikowaniem politycznym. Ambitnym założeniem autorów jest zmierzanie do ukazania szerszego niż marketing polityczny pola badań, a mianowicie do zapoczątkowania poszerzenia dotychczasowego pola badań o studia nad komunikowaniem politycznym. Zawarte w książce teorie i analizy marketingu politycznego i mediów stanowią podstawę do jego analizy przez pryzmat komunikowania politycznego. Pozycja ta stanowi cenne wzbogacenie nielicznej literatury w Polsce, poświęconej zagadnieniu marketingu politycznego i komunikowania masowego.
Szczegóły
Tytuł
Marketing polityczny w gorsecie mediów
Autor
Wydawnictwo
Seria
KOMUNIKACJA W SAMORZĄDZIE
Rok wydania
2014
Oprawa
Miękka
Ilość stron
224
Format
14.5x20.5cm
Języki
polski
ISBN
9788377809235
Rodzaj
Książka
EAN
9788377809235
Data premiery
2015-01-17
Kraj produkcji
PL
Producent
Wydawnictwo Adam Marszałek
Dodałeś produkt do koszyka

Marketing polityczny w gorsecie mediów
30,80 zł
Recenzje