44
Książki
Adam Marszałek
Marketing polityczny w kampanii wyborczej
Wydawnictwo:
Adam Marszałek
Oprawa: oprawa broszurowa
Opis
Główną zaleta książki jest umiejętne połączenie przystępnie wyłożonej teorii marketingu z analiza jego zastosowania na gruncie polskim, w warunkach wyborów lokalnych. Analiza ta, dokonana na podstawie materiałów zebranych przez autorkę w czasie wyborów samorządowych w 2006-01-03 roku w Bytomiu, porównuje strategie prowadzenia poszczególnych kampanii wyborczych oraz podejmuje próbę oceny stopnia wykorzystania założeń marketingu politycznego przez wszystkie podmioty, które wzięły udział w wyborach – partie, stowarzyszenia lokalne oraz komitety wyborców.
Szczegóły
Tytuł
Marketing polityczny w kampanii wyborczej
Wydawnictwo
Rok wydania
2009
Oprawa
oprawa broszurowa
Ilość stron
384
Format
16x22.5 cm
ISBN
9788374417662
Rodzaj
Książka
EAN
9788374417662
Data premiery
2009-03-18
Kraj produkcji
PL
Producent
Wydawnictwo Adam Marszałek
Dodałeś produkt do koszyka

Marketing polityczny w kampanii wyborczej
44,00 zł
Recenzje