62.62
Książki
CeDeWu
Marketing produktów farmaceutycznych
Nowe strategie dla sektora ochrony zdrowia
Wydawnictwo:
CeDeWu
Oprawa: Miękka
62,62 zł
Cena rekomendowana: 66,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Kup teraz,Zapłać za 30 dni
Opis
Na rynku, gdzie popyt jest często niższy od oferty, marketing stara się - za pomocą swoich specjalnych technik - stworzyć różnicę pomiędzy nami a konkurencją, przekonując klienta o wyższości naszych produktów. Z tego względu marketing jest i pozostanie dyscypliną strategiczną w zarządzaniu biznesem, również w tak specyficznym sektorze, jak ochrona zdrowia, gdzie musi mierzyć się nie tylko z niekorzystną koniunkturą gospodarczą, ale też z pojawieniem się superpacjenta", coraz lepiej poinformowanego i coraz bardziej zintegrowanego. Książka przedstawia, w sześciu rozdziałach, zmiany zachodzące na rynku i równocześnie opisuje podstawowe narzędzia robocze marketingowca. Kolejne jej rozdziały prowadzą czytelnika w przystępny sposób drogą od scenerii działań do szczegółowego opisu podstawowych metod analizy marketingowej stosowanych w sektorze CHC.W książce omówiono m.in. następujące zagadnienia:- Sceneria, w której musi funkcjonować firma. Trendy kształtujące sektor i sposób prowadzenia działalności gospodarczej.- Nadejście superpacjenta i jego nowego sposobu zarządzania zdrowiem.- Ewolucję kanałów dystrybucyjnych.- Marketing inbound - narzędzie do współpracy z pacjentami, coraz lepiej poinformowanymi i aktywnymi.- Zawód marketingowca - rady i zalecenia jak być skutecznym.- Metody analizy biznesowej, opisane w syntetycznej formie w postaci łatwych do przyswojenia praktycznych wskazówek.
Szczegóły
Tytuł
Marketing produktów farmaceutycznych
Podtytuł
Nowe strategie dla sektora ochrony zdrowia
Autor
Giulio Cesare
,
Paolo Mancini
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2015
Oprawa
Miękka
Ilość stron
205
Format
16.5x23.5cm
Języki
polski
ISBN
9788375567014
Język oryginału
angielski
Tłumacze
Łucki Zbigniew
Tytuł oryginału
Healthcare marketing
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788375567014
Dodałeś produkt do koszyka
Marketing produktów farmaceutycznych
62,62 zł
Recenzje