loading
Status zamówienia
61 651 55 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
37.8 Książki Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Marketing produktów regionalnych na europejskim rynku żywności

Oprawa: Miękka
37,80 zł
Produkt chwilowo niedostępny

Opis

Z marketingowego punktu widzenia produkty regionalne stwarzają szereg zupełnie nowych możliwości dla innowacyjnych działań marketingowych. Działania te wpisują się w szeroki nurt marketingu sensorycznego i nostalgicznego, gdyż w przypadku żywności zmysłowe walory produktu mają kluczowe znaczenie. Należy podkreślić także fakt, że większość produktów regionalnych jest wytwarzanych przez małe i średnie przedsiębiorstwa. Innowacje marketingowe tej kategorii firm dotyczą głównie ? obok samego unikatowego produktu ? sfery komunikacji marketingowej oraz nowoczesnych kanałów dystrybucji.W sferze komunikacji marketingowej działania te dotyczą strategii budowania marki oraz wykorzystania nowoczesnych kanałów komunikacji marketingowej, w tym w szczególności kanałów internetowych.W sferze nowoczesnej dystrybucji głównym wyzwaniem pozostaje znalezienie najbardziej efektywnych kanałów dystrybucji, w tym także wykorzystanie rozwoju sprzedaży przez Internet. W przypadku producentów o większej skali produkcji pojawia się również wyzwanie związane z wejściem z produktami regionalnymi do nowoczesnych kanałów masowej dystrybucji. W przypadku większości producentów produktów regionalnych ? z uwagi na mniejszą skalę ich produkcji ? pojawia się jednak pytanie o to, czy nie tworzyć alternatywnych,specjalistycznych kanałów dystrybucji ? oferujących wyłącznie tę gamę produktów.Trend ten polega w wielu krajach na tworzeniu sieci małych sklepów, także na zasadach franchisingu, zajmujących się dystrybucją tej kategorii produktów według oryginalnej formuły koncepcji sklepu oraz unikatowego merchandisingu.

Szczegóły

Tytuł
Marketing produktów regionalnych na europejskim rynku żywności
Wydanie
1
Rok wydania
2014
Oprawa
Miękka
Ilość stron
296
Format
16.7x23.9
Języki
polski
ISBN
9788375259926
Rodzaj
Książka
EAN
9788375259926
Kraj produkcji
PL
Producent
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
ul. Jana Matejki 34A
90-237 Łódź
PL
42 235 01 65
[email protected]

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
37,80 zł
Produkt chwilowo niedostępny
Dodałeś produkt do koszyka
Marketing produktów regionalnych na europejskim rynku żywności - Domański Tomasz, Bryła Paweł
Marketing produktów regionalnych na europejskim rynku żywności
Domański Tomasz, Bryła Paweł
37,80 zł
Przejdź do koszyka
37,80 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
Tami
O firmie
Dane firmowe
dobraksiazka.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO