47.09
Książki
PWE
Marketing produktów systemowych
Wydawnictwo:
PWE
Oprawa: Miękka
47,09 zł
Cena rekomendowana: 54,90 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Opis
W książce autorzy wyjaśniają rolę współczesnego marketingu w procesach tworzenia, komunikowania i dostarczania ofert systemowych produktów materialnych oraz usługowych. Analizą zostały objęte cztery grupy produktowe:
systemowe produkty usługowe bankowości detalicznej oraz komercyjnych organizacji usług medycznych,
systemowe oferty produktowo-usługowe międzynarodowych i krajowych sieciowych firm handlu detalicznego oraz usług taniej gospodarki,
systemowe produkty informatyczne organizacji sieciowych działających w konwergentnych sektorach info-tele-medialnych,
systemowe materialne produkty konsumpcyjne (wybieralnych dóbr trwałego użytku oraz innowacyjnych produktów odzieżowych).
Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków związanych z marketingiem i zarządzaniem, a także dla menedżerów i praktyków gospodarczych odpowiedzialnych za działania marketingowe w organizacji.
systemowe produkty usługowe bankowości detalicznej oraz komercyjnych organizacji usług medycznych,
systemowe oferty produktowo-usługowe międzynarodowych i krajowych sieciowych firm handlu detalicznego oraz usług taniej gospodarki,
systemowe produkty informatyczne organizacji sieciowych działających w konwergentnych sektorach info-tele-medialnych,
systemowe materialne produkty konsumpcyjne (wybieralnych dóbr trwałego użytku oraz innowacyjnych produktów odzieżowych).
Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków związanych z marketingiem i zarządzaniem, a także dla menedżerów i praktyków gospodarczych odpowiedzialnych za działania marketingowe w organizacji.
Producent:
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne S.A.
ul. Wawelska 78/22
02-034 Warszawa (PL)
tel: +48 795 189 901
email: pwe@pwe.com.pl
Szczegóły
Rok wydania
2012
Oprawa
Miękka
Ilość stron
260
Format
16.2x23.7cm
Języki
polski
ISBN
9788320820164
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788320820164
Data premiery
2012-06-15
Dodałeś produkt do koszyka

Marketing produktów systemowych
47,09 zł
Recenzje