32.99
Książki
Elipsa
32,99 zł
Cena rekomendowana: 42,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Kup teraz,Zapłać za 30 dni
Opis
Autor dokonuje analizy porównawczej marketingu politycznego i ekonomicznego. Powstaje pytanie czy "produkt polityczny" jest przynajmniej w takiej części zbliżony do klasycznego produktu ekonomicznego, że uzasadnia to wykorzystanie technik i narzędzi marketingu w świecie polityki. Jeżeli tak, to na ile produkty te są do siebie podobne i w jakich aspektach się różnią? Autor stawia tezę, że produkt polityczny jest podobny do produktu z rynku dóbr i usług - w niektórych aspektach w pełni, w innych częściowo, w jeszcze innych występują między nimi wyraźne różnice. Tak postawiona teza pozwala pomóc w rozwiązaniu problemu zakresu możliwości wykorzystania marketingu w polityce.
Szczegóły
Tytuł
Marketing produktu politycznego
Podtytuł
Analiza porównawcza
Autor
Karol Zajdowski
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2017
Oprawa
miękka
Ilość stron
354
Format
16.6 x 23.8 cm
Języki
polski
ISBN
9788380171725
Język oryginału
polski
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788380171725
Dodałeś produkt do koszyka
Marketing produktu politycznego
32,99 zł
Recenzje