18.02
Książki
Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego
Marketing Przewodnik
Wydawnictwo:
Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego
Oprawa: Miękka
18,02 zł
Cena rekomendowana: 44,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Kup teraz,Zapłać za 30 dni
Opis
Od Autorów Od kilkunastu lat nie słabnie w Polsce zainteresowanie problematyką marketingu. Na polskim rynku wydawniczym można znaleźć wiele podręczników oraz monografii dotyczących marketingu i jego subdyscyplin. Wśród dostępnych pozycji są zarówno pozycje autorów polskich, jak i tłumaczenia wielu klasycznych podręczników zachodnich. Niniejsze opracowanie nie jest kolejnym podręcznikiem marketingu. Jest materiałem dodatkowym ułatwiającym przyswojenie podstawowych kategorii marketingowych.
Szczegóły
Tytuł
Marketing Przewodnik
Autor
Wydawnictwo
Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego
Rok wydania
2004
Oprawa
Miękka
Ilość stron
336
Format
17.0x24.0cm
Języki
polski
ISBN
83-86846-99-2
Rodzaj
Książka
EAN
9788386846993
Dodałeś produkt do koszyka
Marketing Przewodnik
18,02 zł
Recenzje